Урок 31. Обмін даними між графічним редактором, текстовим і табличним процесором, системою керування базами даних, засобом для розробки комп’ютерних презентацій

Урок 30. Практична робота №11 «Створення й ведення власного блогу»
Вересень 10, 2016
Урок 32. Практична робота №12 «Виконання завдань з опрацювання даних у кількох програмних середовищах»
Вересень 11, 2016

Урок 31 

Тема: Обмін даними між графічним редактором, текстовим і табличним процесором, системою керування базами даних, засобом для розробки комп’ютерних презентацій

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття: імпорт; експорт; посилання; формувати навички: вставлення об'єкта в документ; вставлення посилання на об'єкт; імпорту та експорту даних;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 11 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне опитування

  1. Яка інформація може міститися в електронних документах?
  2. Як вставити об'єкт у документ?
  3. Які об'єкти можна вставити в документ?
  4. Що таке гіперпосилання?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Термінологія
  2. Операції над об’єктами
  3. Підформи та підтаблиці

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1.   Працюємо з підручником

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання № 1(1-19)  на с. 294  підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Поясніть, у чому суть спільного використання документів.
  2. Охарактеризуйте призначення та функції середовищ для спільної роботи з документами.
  3. Назвіть програмні засоби, які можна використати для колективної роботи над проектом.
  4. Що таке віртуальний офіс?

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п 4.6

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *