Практична робота №8 Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі. Урок 31 (6 клас)

18 Червня, 2018
Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі. Урок 30 (6 клас)
Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі. Урок 30 (Інформатика 6 клас)
18 Червня, 2018
Робота над програмним проектом. Урок 32-34 (6 клас)
Робота над програмним проектом. Урок 32-34 (Інформатика 6 клас)
18 Червня, 2018
Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі. Урок 30 (6 клас)
Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі. Урок 30 (Інформатика 6 клас)
18 Червня, 2018
Робота над програмним проектом. Урок 32-34 (6 клас)
Робота над програмним проектом. Урок 32-34 (Інформатика 6 клас)
18 Червня, 2018

6 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Практична робота №8 «Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі»

Мета:

  • навчальна: закріпити знання учнів по створенню програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі;
  • розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
  • виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.

“Практична робота №8 «Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі». Урок 31 (6 клас)” заблокована Практична робота №8 «Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі». Урок 31 (6 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  1. Онлайн тестування (слайд 4) Перейти за посиланням для проходження тесту № 16 http://testinform.in.ua/category/6-klas/
  2. Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 5-12)

III. Формування умінь і навичок

Практична робота №8 «Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі» (слайди 13)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 5. Сонячна система (слайд 13)

У проекті Сонячна система шестикласники створили модель руху планет навколо Сонця. У їхньому проекті після натиснення клавіші з цифрою на клавіатурі, яка відповідає номеру планети, що позначає її положення відносно Сонця, планета починає рухатися по своїй орбіті. В основній програмі проекту учні передбачили виклик 9-ти допоміжних алгоритмів. Встанови, що це за підзадачі, які команди вони можуть містити. За своїми припущеннями створи власний проект руху планет навколо Сонця.

Завдання на с.188 підручника

IV. Підсумок уроку

  1. Оголошення оцінок за практичну роботу
  2. Рефлексія (слайд 14-17)
  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 18)

Повторити матеріал підручника п.22

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Практична робота №8 Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі. Урок 31 (6 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності