Величини. Їх типи та властивості. Урок 31 (8 клас)

Практична робота №9 «Створення програми з кнопками та написами». Урок 30 (8 клас)
Жовтень 21, 2016
Операції над числовими величинами та їх опис мовами програмування. Урок 32 (8 клас)
Жовтень 22, 2016

Урок 31

Тема: Величини. Їх типи та властивості

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттям величини, їх типами, навчити описувати змінні величини числового типу;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.) 8 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4):

  1. Як пов’язані інформація, повідомлення та дані?
  2. Які існують типи даних?
  3. Які пристрої використовує людина для роботи із даними?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується   проектор)

  1. Що таке величина та які властивості вона має? (слайд 5-6)
  2. Які розрізняють величини за типами? (слайд 7-9)
  3. Як описують величини числового типу мовами програмування? (слайд 10-12)
  4. Як забезпечити введення даних користувачем під час виконання програми? (слайд 13-14)

IV.  Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1.   Туристична агенція  (слайд 15)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 136  підручника

Завдання 2.  Працюємо в парах  (слайд 16)

Завдання на с. 140  підручника

Завдання 3.  Працюємо в парах  (слайд 17)

Завдання на с. 140  підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо  (слайд 18)

  1. Як і величини ми використовуємо в повсякденному житті та чим вони відрізняються?
  2. Як мовами програмування Free Pascal і Python описують константи та змінні величини?
  3. Опишіть правила вибору ідентифікаторів величин. Наведіть приклади.
  4. Чим відрізняються описи числових величин мовами програмування Free Pascal і Python?
  5. Як у середовищі програмування Lazarus описати постійні величини, які будуть використовуватися в програмі?
  6. Як у середовищі програмування Lazarus описати змінні величини різних типів, які будуть використовуватися в програмі?

Рефлексія (слайд 19)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 20)

Опрацювати параграф підручника п.20 с. 132-137

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *