Робота над програмним проектом. Урок 32-34 (Інформатика 6 клас)

18 Червня, 2018
“Практична робота №8 «Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі». Урок 31 (6 клас)” заблокована Практична робота №8 «Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі». Урок 31 (6 клас)
Практична робота №8 Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі. Урок 31 (6 клас)
18 Червня, 2018
“Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок. Урок 35 (6 клас)” заблокована Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок. Урок 35 (6 клас)
Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок. Урок 35 (Інформатика 6 клас)
18 Червня, 2018
“Практична робота №8 «Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі». Урок 31 (6 клас)” заблокована Практична робота №8 «Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі». Урок 31 (6 клас)
Практична робота №8 Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі. Урок 31 (6 клас)
18 Червня, 2018
“Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок. Урок 35 (6 клас)” заблокована Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок. Урок 35 (6 клас)
Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок. Урок 35 (Інформатика 6 клас)
18 Червня, 2018

6 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Робота над програмним проектом

Мета:

  • навчальна: закріпити знання учнів по створенню програмних проектів, навчити працювати в групі, виконувати проектні завдання;
  • розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
  • виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.

Робота над програмним проектом. Урок 32-34 (6 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  1. Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 4-11)

III. Формування умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 8. Виконайте проект (слайд 12)

Сплануй і розроби власний проект у середовищі Скретч, який презентуй на захисті проектів у класі. Під час планування проекту дай відповіді на запитання:

  1. Яка назва проекту?
  2. Яка ідея проекту?
  3. Для кого призначений проект?
  4. Які інформаційні матеріали потрібні для проекту?
  5. Які об’єкти будуть використані в проекті?
  6. Які події передбачені в проекті?
  7. Як користувач дізнається про те, як управляти подіями в проекті?
  8. Який вигляд матиме стартове вікно сцени проекту?
  9. Як виглядатиме сцена по завершенні проекту?
  10. Які допоміжні власні блоки слід створити для проекту?
  11. Які матеріали потрібні для захисту проекту?

Завдання на с.189 підручника

IV. Домашнє завдання (слайд 13)

Виконати проект

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Робота над програмним проектом. Урок 32-34 (Інформатика 6 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності