Урок 32. Використання електронних посібників з профільного предмету

Урок 31. Практична робота №11 «Спілкування на форумах та в чатах»
Вересень 1, 2016
Урок 33. Огляд українських та зарубіжних освітніх сайтів. Веб-енциклопедії
Вересень 1, 2016

Урок 32 (неактуальна версія за старою програмою)

Тема: Використання електронних посібників, навчальних програм та мультимедійних курсів з профільного предмету

Мета :

  • навчальна: познайомити учнів з основами роботи з комп’ютерними програмами для навчання та підготувати їх до подальшого використання набутих знань в практичній діяльності (з використання електронних джерел інформації та навчання);
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 10 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Обговорення

  1. Які джерела знань ви використовуєте під час виконання домашнього завдання?
  2. Як ви готуєтеся до написання реферату; до контрольної роботи?
  3. Яке призначення прикладного програмного забезпечення?
  4. Які особливості роботи прикладних програм, що працюють за клієнт-серверною технологією?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Системи обробки графічної інформації
  2. Системи автоматизованого проектування
  3. Автоматизовані системи управління
  4. Комп’ютерні енциклопедії

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Працюємо з підручником та за комп’ютером

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1-4, 7  на с. 268-270  підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. На які групи можуть бути розділені педагогічні програмні засоби?
  2. Які складові наявні в усіх видах педагогічних програмних засобів? Яке їхнє призначення?
  3. Які складові можуть бути наявні в програмному засобі залежно від групи, до якої він розподілений?

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п.4.1

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *