Урок 33. Складання алгоритмів та виконання опрацювання числових величин у середовищі програмування

Комплект презентацій 8 клас ІІ семестр
Грудень 3, 2016
Урок 34. Практична робота №10 «Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в середовищі програмування»
Грудень 3, 2016

Урок 33 (web-версія конспекту без зображень)

Тема: Складання алгоритмів та виконання опрацювання числових величин у середовищі програмування

Мета :

  • навчальна: навчити учнів виконувати операції над числовими величинами мовою програмування, ознайомити зі стандартними функціями які використовуються в числових виразах;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені на основі матеріалу підручника «Інформатика (Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.) 8 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4):

  1. Яку функцію використовують для введення даних користувачем? Як значення цієї функції перетворити на числове?
  2. Чим відрізняються операції над числовими даними цілого та дійсного типів мовою програмування Free Pascal? А мовою програмування Python?

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Працюємо самостійно (слайд 5)

Розробіть проект Сімейний депозит, за допомогою якого можна визначити суму отримає родина в кінці року, якщо на його початку відкриє в банку депозитний рахунок у розмірі S тис. грн під 18% річних. Середовище програмування оберіть самостійно. Перевірте виконання проекту для S=10 000.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 140 підручника

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 6)

У середовищі Lazarus розробіть проект Електрика, за допомогою якого можна визначити опір електричного кола R, якщо в ньому провідники з опорами R1, R2, R3, R4 з’єднані:

  • послідовно R=R1+R2+R3+R4;
  • паралельно R=1R1+1R2+1R3+1R4.

Порівняйте програмні коди знаходження змінної R. Перевірте виконання проекту для R1=2, R2=3, R3=4, R4=5 Ом.

Завдання на с. 140 підручника

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 7)

Дано змінні х, у дійсного типу. Розробіть проект для обчислення значення змінної z для х=1, у=-5:

z=x+y1+xy ;

z=1+y-x+y-x22+y-x33 ;

z=2ycosx-π6;

z=x1+x22+2x2

Завдання на с. 140 підручника

V. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 8)

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

VI. Домашнє завдання (слайд 9)

Повторити параграф підручника п.20 с. 137-139

Завантажити


Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

100 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування