Урок 34. Електронні словники й програми-перекладачі

Урок 33. Огляд українських та зарубіжних освітніх сайтів. Веб-енциклопедії
Вересень 1, 2016
Урок 35. Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок
Вересень 1, 2016

Урок 34 (неактуальна версія за старою програмою)

Тема: Електронні словники й програми-перекладачі. Інтерактивні та мультимедійні курси іноземних мов

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття: електронний словник; y програми-перекладачі; y онлайн переклад; розглянути: українські та зарубіжні електронні словники; програми-перекладачі; форуми перекладачів;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 10 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Обговорення

  1. Назвіть відомі вам ресурси Інтернету, які можуть використовуватися для навчання.
  2. Які існують групи педагогічних програмних засобів?
  3. Опишіть життєві ситуації, в яких вам потрібне знання іноземних мов.
  4. Опишіть послідовність перекладу текстів з іноземної мови українською; з української іноземною.
  5. Що таке форуми?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Словники
  2. Програми-перекладачі

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1.   Працюємо з підручником та за комп’ютером

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1-2, 4-7, 9-11, 13-14, 16  на с. 286-287  підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Що таке електронний словник? Яких типів вони бувають?
  2. Які можливості можуть надавати користувачам електронні словники?
  3. Назвіть відомі вам електронні словники.
  4. Наведіть алгоритм перекладу тексту з використанням електронних словників.
  5. Що таке програма-перекладач? Що входить до складу таких програм?

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п.4.3

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *