Поняття комп’ютерної публікації. Програмні засоби для створення публікацій. Урок 33 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017Створення, збереження, відкривання та друк публікацій. Урок 35 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 20179 клас за новою програмою
Тема: Особливості роботи з графічними і текстовими об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій
Мета:
- навчальна: ознайомити учнів з особливостями роботи з графічними і текстовими об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій, зв’язками між об’єктами публікації, алгоритмом створення комп’ютерної публікації;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4)
- Як налаштувати параметри сторінки текстового документа?
- Які види зображень можна додавати в текстовий документ?
- Як вставити графічний об’єкт у текстовий документ?
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Які працювати з текстом у середовищі Microsoft Publisher 2010? (слайд 5-9)
- Які особливості роботи із зображеннями в публікаціях? (слайд 10-15)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Додавання нового текстового поля до публікації (слайд 16)
Додайте до бюлетеня Математичні ілюзії.pub новий текстовий напис і налаштуйте зв’язування написів і перетікання тексту.
Завдання на с. 148 підручника
Завдання 2. Створення інформаційного бюлетеня (слайд 17)
Створіть інформаційний бюлетень Блогосфера.pub із двох сторінок і двох основних статей: Типоблогія та Секрет цікавості блогів.
Завдання на с. 149 підручника
Завдання 3. Заміна малюнків зі стандартного шаблону (слайд 17)
На першій сторінці інформаційного бюлетеня Блогосфера.pub замініть малюнок на зображення, що міститься у файлі Блоги.pub.
Завдання на с. 151-152 підручника
Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 18)
Чи подібними є процеси вставляння малюнків у текстові документи, комп’ютерні публікації та презентації? Обговоріть у парах.
Завдання на с. 153 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 19)
- Які можливості має робота з текстом у Microsoft Publisher 2010?
- Як можна зв’язати текстові поля в публікації?
- Які графічні об’єкти може містити комп’ютерна публікація, створена засобами програми Microsoft Publisher 2010?
- Які особливості має робота з графічними об’єктами під час створення публікації?
- Як змінити малюнки-заповнювачі в публікації, створеній на основі шаблону, власними малюнками?
- Для чого використовують об’єкти Бібліотеки стандартних блоків?
Рефлексія (слайд 20-23)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 24)
Опрацювати п.20.5-20.6