Особливості роботи з графічними і текстовими об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Урок 34 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017Практична робота №8 Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону. Урок 36 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 20179 клас за новою програмою
Тема: Створення, збереження, відкривання та друк публікацій
Мета:
- навчальна: навчити учнів створювати, зберігати, відкривати та друкувати публікації;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Онлайн тестування (слайд 4)
Перейти за посиланням для проходження тесту № 12 http://testinform.in.ua/category/9-klas/
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Як роздрукувати публікацію? (слайд 5-7)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 4. Друк інформаційного буклета (слайд 8)
Створіть проект Упорядкування, у якому елементи лінійної таблиці з 10 цілих чисел впорядковуються за зростанням.
Завдання на с. 152 підручника
Завдання 5. Працюємо в парах (слайд 9)
Що спільного й чим різняться етапи підготовки текстового документа, публікації та слайдової презентації? Які є особливості? Обговоріть у парах. Складіть порівняльну таблицю.
Завдання на с. 153 підручника
Завдання 1. Працюємо самостійно (слайд 10)
До інформаційного бюлетеня Нобелівські лауреати.pub, що зберігається в папці Комп’ютерні публікації, додайте потрібний текст із однойменного текстового документа та налаштуйте параметри його перетікання у зв’язаних текстових полях. Змініть кольорну та шрифтову схеми публікації на власний розсуд.
Завдання на с. 154 підручника
Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 10)
Створіть програмку балетної вистави Спляча красуня на основі шаблону бюлетеня за власним вибором. Замініть автозаповнювачі в публікації даними з файла Спляча красуня.doc, що зберігається в папці Комп’ютерні публікації. Передбачте, що бюлетень має складатися з двох сторінок, додайте необхідні об’єкти. Виконайте перевірку макету.
Завдання на с. 154 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 11)
- Як створити бюлетень засобами Microsoft Publisher 2010? Чи є відмінність у створення інформаційного буклета та бюлетеня?
- Як надрукувати публікацію? Що слід врахувати перед друкуванням?
Рефлексія (слайд 12-15)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 16)
Опрацювати п.20.7