Урок 4. Базові структури алгоритмів

Урок 3. Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритму
Вересень 4, 2016
Урок 5. Етапи розв’язування задачі за допомогою комп’ютера
Вересень 4, 2016

Урок 4 

Тема: Конспект уроку та презентація з інформатики 11 клас на тему "Базові структури алгоритмів: слідування, розгалуження, повторення"

Мета :

  • навчальна: навчитися конструювати алгоритми за допомогою блок-схем; ввести поняття команд розгалуження та повторення; навчити учнів створювати алгоритми із використанням базових структур;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 11 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Опитування:

  1. Що таке алгоритм?
  2. Які основні властивості алгоритмів?
  3. Які існують основні форми подання алгоритмів?
  4. Хто може бути виконавцем алгоритму?
  5. Чим викликано існування багатьох способів опису алгоритмів?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Конструювання алгоритмів за допомогою блок-схем.

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1.   Працюємо з підручником

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання № 1, 3, 5-6, 12, 15, 16  на с. 26-28  підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Який алгоритм (фрагмент алгоритму) називається лінійним?
  2. Що може бути результатом виконання команди перевірки умови?
  3. Який блок позначає в блок-схемі команду перевірки умови?
  4. Назвіть характерні риси розгалуження.
  5. Наведіть приклади циклічних процесів.

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п.1.3

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *