Класифікація, апаратне й програмне забезпечення комп’ютерних мереж. Урок 4 (9 клас)

Практична робота №1 «Освітні інформаційні ресурси і системи». Урок 3 (9 клас)
Вересень 9, 2017
Адресація в Інтернеті. Канали зв’язку, їх види. Мережеві пристрої. Урок 5 (9 клас)
Вересень 15, 2017

Урок 4

9 клас за новою програмою 

Тема: Класифікація, апаратне й програмне забезпечення комп’ютерних мереж. Передавання даних в мережі Інтернет. Канали зв’язку, їх види

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття про класифікацію, апаратне й програмне забезпечення комп’ютерних мереж, передавання даних в мережі Інтернет, канали зв’язку, їх види;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com) 9 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Що таке комп’ютерна мережа?
  2. Якими комп’ютерними мережами ви користуєтесь?
  3. Чим відрізняється сервер і клієнтський комп’ютер?
  4. Для чого потрібен обліковий запис користувача?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Які є комп’ютерні мережі? (слайд 5-9)
  2. Як створюють мережу? (слайд 10-16)
  3. У який спосіб дані передаються від одного комп’ютера до іншого? (слайд 17-19)
  4. Які ресурси належать до глобальної мережі? (слайд 20-22)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 23)

Завдання на с. 28 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 24)

Завдання на с. 28-29 підручника

Завдання 4. Працюємо в парах (слайд 24)

Завдання на с. 28-29 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 25)

  1. У чому полягає основна причина створення та використання комп’ютерних мереж?
  2. Як можна класифікувати комп’ютерні мережі?
  3. Які ресурси має комп’ютерна мережа? Чи залежать ресурси від типу мережі? Наведіть приклади.
  4. Які види каналів зв’язку використовують у комп’ютерних мережах? Чим вони різняться?
  5. Хто може володіти апаратними, програмними та інформаційними ресурсами?
  6. Які ви знаєте протоколи передавання даних?

Рефлексія (слайд 26)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 27)

  1. Опрацювати п.3.1-3.4

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
9 клас за новою програмою для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *