Класифікація, апаратне й програмне забезпечення комп’ютерних мереж. Урок 4 (Інформатика 9 клас)

9 Вересня, 2017
Практична робота №1 «Освітні інформаційні ресурси і системи». Урок 3 (9 клас)
Практична робота №1 Освітні інформаційні ресурси і системи. Урок 3 (Інформатика 9 клас)
9 Вересня, 2017
Адресація в Інтернеті. Канали зв’язку, їх види. Мережеві пристрої. Урок 5 (9 клас)
Адресація в Інтернеті. Канали зв’язку, їх види. Мережеві пристрої. Урок 5 (Інформатика 9 клас)
15 Вересня, 2017
Практична робота №1 «Освітні інформаційні ресурси і системи». Урок 3 (9 клас)
Практична робота №1 Освітні інформаційні ресурси і системи. Урок 3 (Інформатика 9 клас)
9 Вересня, 2017
Адресація в Інтернеті. Канали зв’язку, їх види. Мережеві пристрої. Урок 5 (9 клас)
Адресація в Інтернеті. Канали зв’язку, їх види. Мережеві пристрої. Урок 5 (Інформатика 9 клас)
15 Вересня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Класифікація, апаратне й програмне забезпечення комп’ютерних мереж. Передавання даних в мережі Інтернет. Канали зв’язку, їх види

Мета:

  • навчальна: сформувати поняття про класифікацію, апаратне й програмне забезпечення комп’ютерних мереж, передавання даних в мережі Інтернет, канали зв’язку, їх види;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Класифікація, апаратне й програмне забезпечення комп’ютерних мереж. Урок 4 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Що таке комп’ютерна мережа?
  2. Якими комп’ютерними мережами ви користуєтесь?
  3. Чим відрізняється сервер і клієнтський комп’ютер?
  4. Для чого потрібен обліковий запис користувача?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Які є комп’ютерні мережі? (слайд 5-9)
  2. Як створюють мережу? (слайд 10-16)
  3. У який спосіб дані передаються від одного комп’ютера до іншого? (слайд 17-19)
  4. Які ресурси належать до глобальної мережі? (слайд 20-22)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 23)

З’ясуйте недоліки й переваги кожного з типів зв’язку між комп’ютерами в Інтернеті та заповніть таблицю за зразком (табл. 3.3). Серед ознак для порівняння можуть бути: якість передавання даних; вартість установлення зв’язку; вартість використання тощо.

Завдання на с. 28 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 24)

Виділіть десять позитивних ознак появи Інтернету в житті людини. Обговоріть список у парах. Упорядкуйте їх та виділіть спільні п’ять ознак. Обговоріть їх з іншою парою.

Завдання на с. 28-29 підручника

Завдання 4. Працюємо в парах (слайд 24)

Чи є негативні ознаки появи Інтернету в житті людини? Наведіть приклади. Сформулюйте такі негативні ознаки.

Завдання на с. 28-29 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 25)

  1. У чому полягає основна причина створення та використання комп’ютерних мереж?
  2. Як можна класифікувати комп’ютерні мережі?
  3. Які ресурси має комп’ютерна мережа? Чи залежать ресурси від типу мережі? Наведіть приклади.
  4. Які види каналів зв’язку використовують у комп’ютерних мережах? Чим вони різняться?
  5. Хто може володіти апаратними, програмними та інформаційними ресурсами?
  6. Які ви знаєте протоколи передавання даних?

Рефлексія (слайд 26-29)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 30)

Опрацювати п.3.1-3.4

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Класифікація, апаратне й програмне забезпечення комп’ютерних мереж. Урок 4 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності