Урок 5. Етапи розв’язування задачі за допомогою комп’ютера

Урок 4. Базові структури алгоритмів
Вересень 4, 2016
Урок 6. Поняття електронної таблиці. Огляд інтерфейсу табличного процесора
Вересень 4, 2016

Урок 5 

Тема: Етапи розв’язування задачі за допомогою комп’ютера. Поняття програми

Мета :

  • навчальна: закріпити навички будови інформаційних моделей до задач;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 11 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Опитування:

  1. Що таке алгоритм?
  2. Які основні властивості алгоритмів?
  3. Які існують основні форми подання алгоритмів?
  4. Що таке модель об’єкта?
  5. Які види моделей ви знаєте?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1.   Працюємо з підручником

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання № 1(а), 2-4  на с. 34  підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Що таке метод розв’язування задач?
  2. Назвіть етапи розв’язування задач з використанням комп’ютера, якщо буде використано прикладне програмне забезпечення?
  3. Назвіть етапи розв’язування задач з використанням комп’ютера, якщо буде використано спеціальне складене програмне забезпечення?
  4. Опишіть кожний з етапів розв’язування задач з використанням комп’ютера.

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п.1.4

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *