Призначення й використання логічних функцій табличного процесора. Умовне форматування. Урок 53 (8 клас)

Призначення й використання математичних і статистичних, функцій табличного процесора. Урок 52 (8 клас)
Грудень 6, 2016
Практична робота №14 «Розв’язування задач на обчислення». Урок 54 (8 клас)
Грудень 7, 2016

Урок 53

Тема: Призначення й використання логічних функцій табличного процесора. Умовне форматування

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з там, як у формулах використовувати логічні функції та умовне форматування;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.) 8 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 22 http://testinform.in.ua/category/8-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як у формулах використовують логічні функції? (слайд 5-9)
  2. Як скористатися засобом умовного форматування даних? (слайд 10-16)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Використання логічної функції IF (слайд 17)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 202 підручника

Завдання 2. Комп’ютерна вишивка (слайд 18)

Завдання на с. 204 підручника

Завдання 3. Працюємо самостійно (слайд 19)

Завдання на с. 205 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 20)

  1. Чим відрізняється умовне форматування від звичайного форматування?
  2. Які формати можна змінювати в клітинках при застосуванні до них умовного форматування?
  3. Як скасувати умовне форматування?
  4. У яких випадках доцільно використовувати умовне форматування?

Рефлексія (слайд 21)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 22)

Опрацювати параграф підручника п.29 с. 200-206

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *