Розв’язування компетентнісних завдань. Урок 55 (Інформатика 9 клас)
19 Жовтня, 2017Розв’язування компетентнісних завдань. Урок 57 (Інформатика 9 клас)
19 Жовтня, 20179 клас за новою програмою
Тема: Розв’язування компетентнісних завдань
Мета:
- навчальна: формування в учнів уявлення про розв’язування задач компетентнісного змісту, формування предметних ІКТ-компетентностей;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4)
- Який алгоритм розв’язування задач?
- Які дії виконуються на етапі змістового аналізу формулювання задачі?
- На підставі чого визначають, які матеріали та відомості потрібні для розв’язування задачі?
- У яких формах може бути подано інформаційну модель задачі?
- Що впливає на вибір засобів опрацювання даних?
- Які дії виконуються на етапі опрацювання даних?
- Від чого залежить вид подання результатів задачі?
III. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 2. «Оновлюємо комп’ютерний клас» (слайд 5)
Учні 9 класу вирішили звернутися до адміністрації школи з пропозицією про необхідність доукомплектування комп’ютерного класу школи. Для цього вони планують визначити, які апаратні засоби, встановлені у класі, потребують заміни, де можна придбати комплектуючі та за яку мінімальну вартість. Окрім цього, учні планують запропонувати замінити програмне забезпечення, необхідне для навчання, на відповідне за призначенням, але яке поширюється з ліцензією вільного використання.
Оберіть форму подання звернення, яке буде зручним для перегляду адміністрацією школи. Створіть звернення у вибраному середовищі. Організуйте спосіб розміщення матеріалів, який буде доступний учням класу.
Заповніть таблицю виконання завдання – файл Таблиця-наука, збережений у папці Компетентнісні завдання.
Надайте доступ до матеріалів учителю.
Завдання на с. 205 підручника
IV. Підсумок уроку
Рефлексія (слайд 6-9)
- мені було незрозуміло…;
- у мене виникли такі запитання…;
- я не впорався з такими завданням…;
- мені сподобалось і я буду використовувати…
V. Домашнє завдання (слайд 10)
Підготуватися до виконання Завдання 3 «Інтернет і наше життя» с. 205