Упорядковування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри. Урок 58 (8 клас)

Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці. Урок 57 (8 клас)
Грудень 8, 2016
Проміжні підсумки. Урок 59 (8 клас)
Грудень 8, 2016

Урок 58

Тема: Упорядковування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри

Мета :

  • навчальна: навчити учнів впорядковувати та фільтрувати дані в електронних таблицях;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.) 8 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4):

  1. Як вводити дані в середовищі табличного процесора?
  2. Дані яких типів можуть містити клітинки електронної таблиці?
  3. Як обчислити суму, максимальне, мінімальне та середнє значення для діапазону клітинок електронної таблиці?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як впорядкувати дані в електронній таблиці? (слайд 5-10)
  2. Як і для чого в електронних таблицях використовують фільтри? (слайд 11-16)
  3. За якими правилами створюють умови для розширеного фільтра? (слайд 17-20)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Упорядкування даних списку (слайд 21)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 223-224 підручника

Завдання 2. Використання умови при застосуванні Автофільтра (слайд 22)

Завдання на с. 227 підручника

Завдання 3. Використання розширеного фільтра (слайд 23)

Завдання на с. 228-229 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 24)

  1. Які засоби можна використати для прискорення пошуку потрібних даних у середовищі табличного процесора?
  2. Як впорядковуються числові, текстові дані та дані типу дата?Для чого використовують діаграми різних типів?
  3. Коли доцільно впорядковувати дані, які зберігаються в електронних таблицях, за двома та трьома полями?
  4. Скільки разів можна застосовувати фільтр до списку даних?
  5. Які умови можна створювати для пошуку даних за допомогою засобу Автофільтр?
  6. Поясніть, як ви розумієте вислови «розширити область пошуку», «звузити область пошуку».
  7. Для чого використовують розширений фільтр?

Рефлексія (слайд 25)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 26)

Опрацювати параграф підручника п.33 с. 221-229

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *