Розв’язування компетентнісних завдань. Урок 58 (Інформатика 9 клас)
19 Жовтня, 2017Розв’язування компетентнісних завдань. Урок 60 (Інформатика 9 клас)
19 Жовтня, 20179 клас за новою програмою
Тема: Розв’язування компетентнісних завдань
Мета:
- навчальна: формування в учнів уявлення про розв’язування задач компетентнісного змісту, формування предметних ІКТ-компетентностей;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4)
- Який алгоритм розв’язування задач?
- Які дії виконуються на етапі змістового аналізу формулювання задачі?
- На підставі чого визначають, які матеріали та відомості потрібні для розв’язування задачі?
- У яких формах може бути подано інформаційну модель задачі?
- Що впливає на вибір засобів опрацювання даних?
- Які дії виконуються на етапі опрацювання даних?
- Від чого залежить вид подання результатів задачі?
III. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 5. «STEM-центр» (слайд 5)
Учні вашої школи вирішили облаштувати STEM-центр і представити свою ідею адміністрації та батьківському комітету школи. Вони запропонували вам долучитися до проекту. Ви вирішили пояснити, що означають літери S, T, E, M у його назві, та як організовані такі центри в Україні та світі. Для такого центру ви плануєте розробити сайт, розмістити на ньому логотип STEM-центру, тому вам слід розробити карту структури сайта, а для організації зворотного зв’язку із центром, попереднього запиту на заняття ви також маєте розробити форму реєстрації. Для придбання обладнання для центру ви створюєте кошторис, розрахунки для якого будете здійснювати у проекті, написаному мовою програмування.
Оберіть форму подання своєї ідеї, що дасть змогу продемонструвати всі знайдені відомості та напрацьовані матеріали. Створіть представлення ідеї у вибраному середовищі. Організуйте спосіб розміщення матеріалів, який буде доступний учням класу.
Заповніть таблицю виконання завдання – файл Таблиця-наука, збережений у папці Компетентнісні завдання.
Надайте доступ до матеріалів учителю.
Завдання на с. 206 підручника
IV. Підсумок уроку
Рефлексія (слайд 6-9)
- мені було незрозуміло…;
- у мене виникли такі запитання…;
- я не впорався з такими завданням…;
- мені сподобалось і я буду використовувати…
V. Домашнє завдання (слайд 10)
Підготуватися до виконання Завдання 6 «Smart City» с. 206