Урок 61. Розв’язування компетентнісних задач

Урок 60. Практична робота №16 «Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри»
Грудень 8, 2016
Урок 62. Розв’язування компетентнісних задач
Грудень 9, 2016

Урок 61 (web-версія конспекту без зображень)

Тема: Розв’язування компетентнісних задач

Мета :

  • навчальна: формування в учнів уявлення про розв’язування задач компетентнісного змісту, формування предметних ІКТ-компетентностей; формування умінь розв’язувати компетентнісні задачі;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені на основі матеріалу підручника «Інформатика (Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.) 8 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4):

  1. Що ви розумієте під поняттям задача?
  2. Який алгоритм розв’язування задач?
  3. Які дії виконуються на етапі змістового аналізу формулювання задачі?
  4. На підставі чого визначають, які матеріали та відомості потрібні для розв’язування задачі?

III. Формування практичних умінь і навичок

Вправа 1. Завдання «Переїзд до Києва» (слайд 5)

Улітку ви з родиною збираєтеся переїхати жити до Києва, оскільки батьки там працюють. Ви вже обрали вищий навчальний заклад для подальшого навчання, лишається обрати школу для молодшого брата, який навчається у 8 класі й має хист і досвід складання комп’ютерних програм. Ви разом з братом вирішили знайти в Києві школу, учні якої мають найкращі результати з олімпіади з інформатики за останній рік. Для переконання батьків у правильному виборі школи ви вирішили побудувати діаграму кількості призерів у п’яти навчальних закладах, що мають найвищі результати. Числову діаграму слід побудувати на основі знайденої електронної таблиці.

Оберіть форму подання знайдених відомостей, яка буде зручна для перегляду батьками: презентація, електронний лист, текстовий документ, проект, підготовлений мовою програмування. Передбачте, що батькам слід повідомити URL-адреси сайтів двох найкращих на вашу думку, навчальних закладів та аргументи на їх користь.

Заповніть таблицю виконання завдання – файл Таблиця-олімпіада, який збережений у папці Компетентісні завдання.

На електронну адресу вчителя надішліть розв’язок завдання: архів опрацьованої електронної таблиці, архів представлення результатів батькам, таблиця виконання завдання.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 235 підручника

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 6)

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 7)

  • Доробити Завдання №1.
  • Підготуватися до виконання Завдання №2 с. 235

Завантажити



Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування