Урок 7. Форматування даних, клітинок і діапазонів клітинок

Урок 6. Поняття електронної таблиці. Огляд інтерфейсу табличного процесора
Вересень 4, 2016
Урок 8. Практична робота №2 «Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора»
Вересень 4, 2016

Урок 7 

Тема: Форматування даних, клітинок і діапазонів клітинок

Мета :

  • навчальна: навчити учнів редагувати та форматувати дані в табличному процесорі Excel 2010;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 11 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Опитування:

  1. Для чого призначені електронні таблиці? Коли і ким були розроблені перші електронні таблиці?
  2. Які основні можливості має програма MS EXCEL?
  3. Як називають документи, з якими працює MS EXCEL, та з чого вони складаються?
  4. Що таке клітинка таблиці? Що розуміють під адресою клітинки?
  5. Яку клітинку називають поточною? Як можна побачити, що клітинка є поточною?
  6. Що таке діапазон клітинок та який його найменший розмір?
  7. Як, перебуваючи в поточній клітинці, виділити будь-яку іншу клітинку?
  8. Як виділити весь стовпчик чи рядок електронної таблиці?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1.   Працюємо з підручником

Робота на ПК. Повторюємо правила ТБ при роботі на ПК

Створити та від форматувати таблицю за зразком: Список учнів класу

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

V. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Як увести дані безпосередньо в клітинку?
  2. Як скасувати уведення даних?
  3. Яких правил потрібно дотримуватися під час уведення числових даних?
  4. Як вводити текстові дані?

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п.2.2 с.47-48, п.2.3

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *