Урок 8. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування

Урок 7. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах
Червень 2, 2018
Урок 9. Практична робота №1 «Створення та редагування векторних зображень»
Червень 2, 2018

Урок 8

6 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Додавання тексту до графічних зображень та його форматування

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з засобами векторного графічного редактора для побудови зображень;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам'ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com) 6 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Як додати текстовий напис до зображення в графічному редакторі Paint?
  2. Які параметри форматування текстового напису можна змінювати в середовищі Paint?

Онлайн-тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 3 http://testinform.in.ua/category/6-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як до зображення додати текст і розмістити його вздовж контуру? (слайд 6-10)
  2. Як підготувати фігурний текст? (слайд 11-16)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Логотип (слайд 17)

Створіть зображення логотипа (мал. 6.8), що складається з фігур різної форми. Додай текстовий напис та розташуй його вздовж контуру фігури.

Завдання на с.46 підручника

Завдання 2. Перетворення тексту (слайд 18)

Досліди які зміни відбудуться в текстовому написі, до якого застосовано зафарбовування та зв’язування контуру, якщо його виділити за допомогою інструмента Трансформація та виділення та перемістити напис униз чи ліворуч. Видали переміщений напис. Зроби висновок про те, як можна використати таке переміщення тексту.

Завдання на с.46-47 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 19)

Запропонуйте одне одному приклади зображень, які можуть містити текстові написи. Обговоріть алгоритми створення таких зображень.

Завдання на с.47 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 20)

  1. Як додати текстові написи до зображення?
  2. Які параметри форматування текстового напису можна змінювати? Як це зробити?
  3. Як змінити колір символів текстового напису та їх контури?
  4. Які дії потрібно виконати, щоб розмістити текст уздовж контуру фігури, яка є на зображення?
  5. Які особливості розміщення тексту в середині кількох фігур?
  6. Як змінити розташування літер у тексті?

Рефлексія (слайд 21-24)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 25)

Опрацювати параграф підручника п.6

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
6 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує  2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування