Урок 8. Практична робота №2 «Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора»

Урок 7. Форматування даних, клітинок і діапазонів клітинок
Вересень 4, 2016
Урок 9. Використання найпростіших формул
Вересень 4, 2016

Урок 8 (web-версія конспекту без зображень)

Тема: Практична робота №2 «Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора»

Мета :

  • навчальна: відпрацювати вміння і навички введення та форматування таблиць у середовищі табличного процесора;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені на основі матеріалу підручника «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 11 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Повторюємо правила ТБ при роботі на ПК
  2. Створити папку для практичної роботи під назвою Пр№1_Прізвище учня

IІІ.           Формування практичних умінь і навичок

Практична робота №1 

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи

Створити та від форматувати таблицю за зразком:

Контрольні запитання:

  1. Як змінити розмір рядка чи стовпчика?
  2. Як вирівняти записи в комірках?
  3. Як додати стовпчик або рядок?
  4. Як використати автозаповнення комірок?
  5. Як змінити параметри комірки?

ІV. Підсумок уроку

Оголошення  оцінок за практичну роботу

Рефлексія

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання

Повторити матеріал підручника п.2.2, 2.3

Завантажити конспект