Урок 9. Практична робота №3 «Структурування та класифікація відомостей з використанням карт знань»

Тема 4. Табличний процесор
Червень 2, 2016
Урок 10. Поняття алгоритму. Висловлювання
Червень 2, 2016

Урок 9 (неактуальна версія за старою програмою)

Тема: Практична робота №3 «Використання карт знань»

Мета :

  • навчальна:  осформувати навички побудови карт знань, використовуючи програмні засоби;
  • розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
  • виховна:  виховувати інтерес до знань, старанність, відповідальність перед товаришами

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

1) Привітання із класом

2) Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Опитування:

  1. Що таке карта знань?
  2. Для чого можна використовувати карти знань?
  3. Яких правил слід дотримуватися під час створення карт знань?
  4. Як створювати карти знань?

ІІІ. Виконання практичної роботи.

Практична робота №3

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи

(завдання з підручника с. 70-72)

IV. Підсумок уроку

1. Оголошення  оцінок за практичну роботу

2. Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

V. Домашнє завдання

Повторити параграф підручника п. 9

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *