Урок 9. Використання найпростіших формул

Урок 8. Практична робота №2 «Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора»
Вересень 4, 2016
Урок 10. Практична робота №2 «Використання формул в електронних таблицях»
Вересень 4, 2016

Урок 9 

Тема: Використання найпростіших формул

Мета :

  • навчальна: навчити учнів використовувати формули в табличному процесорі Excel 2010;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 11 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Учням пропонується знайти вихід із ситуацій, що склалися при роботі з табличним процесором.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1.   Працюємо за комп’ютером

Створити та від форматувати таблицю за зразком

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

V. Підсумок уроку

Оцінювання власної роботи на уроці

  1. Прізвище, ім’я.
  2. Оцініть свою роботу на уроці в балах (за кожен пункт від 0 до 2).
  3. При підготовці до уроку Ви опрацювали матеріал, що розглядався на минулому уроці.
  4. Ви були активні у обговоренні помилок на І етапі уроку.
  5. Ви брали активну участь у обговоренні нового навчального матеріалу у своїй групі.
  6. Ви доповідали класу про результати роботи в групі.
  7. Ви знаєте і дотримуєтеся правил ТБ під час роботи на комп’ютері.
  8. Ви вдало використали отримані знання при виконанні практичного завдання.
  9. Усього балів.

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п.2.2 с.49-52

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *