Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці. Урок 32 (Інформатика 10-11 клас)

2 Червня, 2020
Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа. Урок 31. Інформатика 10-11
Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа. Урок 31 (Інформатика 10-11 клас)
2 Червня, 2020
Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів. Урок 33. Інформатика 10-11
Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів. Урок 33 (Інформатика 10-11 клас)
2 Червня, 2020
Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа. Урок 31. Інформатика 10-11
Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа. Урок 31 (Інформатика 10-11 клас)
2 Червня, 2020
Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів. Урок 33. Інформатика 10-11
Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів. Урок 33 (Інформатика 10-11 клас)
2 Червня, 2020

Тема (слайд 2): Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з ергономікою розміщення відомостей на веб-сторінці;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці. Урок 32. Інформатика 10-11Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Що таке інтерфейс?
  2. Яку мову використовують при розмітці веб-сайта?
  3. Які розрізняють типи сайтів?

Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту №23 http://testinform.in.ua/category/10-11-klas/

IІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що розуміють під ергономікою веб-сайта і які існують критерії ергономіки (слайд 6-16)
  2. Що передбачає веб-дизайн (слайд 17-21)
  3. Які переваги й недоліки різної компоновки сторінок сайта (слайд 22-23)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Аналіз ергономічності сайта (слайд 24)

Розгляньте сайти, адреси яких запропоновано у файлі Адреси сайтів папки Мультимедіа та сайти на спільному ресурсі. Для кожного із сайтів заповніть чек-лист Дотримання ергономічності, який збережено в папці Мультимедіа та сайти на спільному ресурсі. Зробіть висновки про ергономічність кожного із запропонованих для аналізу сайтів.

Завдання на с. 228 підручника

Завдання 2. Дизайн сайта (слайд 25)

Розгляньте сайт школи, у якій ви навчаєтесь. Створіть листа з порадами, які б ви надали адміністратору сайта, щоб сайт був більш зручним для використання та відповідав вимогам до сайтів.

Завдання на с. 229 підручника

Завдання 7. Працюємо самостійно (слайд 26)

Проведіть дослідження в сервісі Кольорове коло (https://bit.ly/2APtMDo) з метою оптимального добору кольорової гами для сайта. Перевірте, як виглядатиме світла та темна сторінки сайта. Створіть відповідну інфографіку.

Завдання на с. 231 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 27)

  1. Що вивчає ергономіка? Чому при створенні сайта доцільно використовувати ергономічні вимоги до веб-сайтів?
  2. Що передбачає веб-дизайн?
  3. У чому полягають правила зручного розташування відомостей на веб-сайті?
  4. Які переваги та недоліки різної компоновки сторінок сайта?
  5. Як структура веб-сторінки впливає на її сприйняття користувачем?

Рефлексія (слайд 28-31)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 32)

Опрацювати параграф підручника п.24

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці. Урок 32 (Інформатика 10-11 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності