Урок 8. Карти знань, їх призначення. Редактор карт знань

Урок 7. Практична робота № 2 «Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах»
Травень 30, 2016
Тема 1. Інформація та повідомлення. Інформаційні процеси
Червень 1, 2016

Урок 8 (неактуальна версія за старою програмою)

Тема: Карти знань, їх призначення

Мета :

  • навчальна:  оформування уявлень про карти знань та як їх створювати;
  • розвиваюча: розвиток логічного мислення, креативності; уміння аналізувати, зіставляти, порівнювати, виділяти головне, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;
  • виховна:  виховувати інтерес до знань, старанність, відповідальність перед товаришами

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

1) Привітання із класом

2) Повідомлення теми і мети уроку

ІІ.  Актуалізація опорних знань.

Онлайн тестування:

Перейти за посиланням для проходження тесту № 5: http://testinform.in.ua/

ІІІ. Виклад нового матеріалу.

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується   проектор)

  1. Що таке карти знань?
  2. Для чого можна використовувати карти знань?
  3. Яких правил слід дотримуватися під час створення карт знань?
  4. Як створювати карти знань?

ІV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Редагуємо карту знань

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи с. 65-66 підручника

Завдання 2. Родовід

Хід роботи с.66 підручника

V. Підбиття підсумків уроку

Обговорюємо

  1. Що таке карта знань?
  2. Для чого можна використовувати карти знань?
  3. Яких правил слід дотримуватися під час створення карт знань?
  4. Як створювати карти знань?

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

IV. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п.9

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *