Підстановка даних з однієї таблиці в іншу. Імпорт таблиць. Урок 21 (Інформатика 10-11 клас)

23 Травня, 2020
Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів. Інформатика 10-11 клас. Урок 20
Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів. Урок 20 (Інформатика 10-11 клас)
3 Травня, 2020
Впорядкування, пошук і фільтрування даних. Урок 22. Інформатика 10-11
Впорядкування, пошук і фільтрування даних. Урок 22 (Інформатика 10-11 клас)
23 Травня, 2020
Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів. Інформатика 10-11 клас. Урок 20
Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів. Урок 20 (Інформатика 10-11 клас)
3 Травня, 2020
Впорядкування, пошук і фільтрування даних. Урок 22. Інформатика 10-11
Впорядкування, пошук і фільтрування даних. Урок 22 (Інформатика 10-11 клас)
23 Травня, 2020

Тема (слайд 2): Підстановка даних з однієї таблиці в іншу. Імпорт таблиць

Мета (слайд 3):

  • навчальна: навчити підставляти дані з однієї таблиці в іншу та імпортувати таблиці;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Підстановка даних з однієї таблиці в іншу. Імпорт таблиць. Урок 21. Інформатика 10-11Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Які існують способи створення таблиць засобами MS Access?
  2. Які основні типи даних ви знаєте?

Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту №17 http://testinform.in.ua/category/10-11-klas/

IІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як виконати підстановку даних з однієї таблиці бази даних в іншу (слайд 6-7)
  2. Як імпортувати таблиці, створені в іншій базі даних або в середовищі табличного процесора (слайд 8-9)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 2. Підстановка з фіксованого набору значень та значень з іншої таблиці бази даних (слайд 10)

У базі даних Клас у таблиці Вулиці створіть для поля Категорія підстановку з набору фіксованих значень: вулиця, бульвар, проспект, провулок; для поля Район створіть підстановку з таблиці Райони. У таблиці Учні для поля Вулиця створіть підстановку з таблиці Вулиці.

Завдання на с. 170 підручника

Завдання 3. Додавання таблиці Постачальники з бази даних Поставки до бази даних Магазини (слайд 11)

Імпортуйте таблицю Постачальники з бази даних Поставки до бази даних Магазини та внесіть зміни до її структури згідно із завданням.

Завдання на с. 171-172 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 12)

Чи створюється нова таблиця при введенні фіксованого набору даних для підстановки? Обговоріть у парах можливість використання створеного набору в інших таблицях.

Завдання на с. 172 підручника

Завдання 7. Працюємо самостійно (слайд 13)

Відкрийте базу даних Живопис, що збережена в папці Бази даних та виконайте вказані дії.

Завдання на с. 173 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 14)

  1. Опишіть послідовність дій для здійснення підстановки даних з однієї таблиці бази даних в іншу.
  2. Назвіть не менше двох причин використання підстановки даних у таблицях.
  3. Що може бути джерелом імпорту таблиць до бази даних?

Рефлексія (слайд 15-18)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 19)

Опрацювати параграф підручника п.17.3-17.4

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підстановка даних з однієї таблиці в іншу. Імпорт таблиць. Урок 21 (Інформатика 10-11 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності