Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів. Урок 20 (Інформатика 10-11 клас)
3 Травня, 2020Впорядкування, пошук і фільтрування даних. Урок 22 (Інформатика 10-11 клас)
23 Травня, 2020Тема (слайд 2): Підстановка даних з однієї таблиці в іншу. Імпорт таблиць
Мета (слайд 3):
- навчальна: навчити підставляти дані з однієї таблиці в іншу та імпортувати таблиці;
- розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4):
- Які існують способи створення таблиць засобами MS Access?
- Які основні типи даних ви знаєте?
Онлайн тестування (слайд 5):
Перейти за посиланням для проходження тесту №17 http://testinform.in.ua/category/10-11-klas/
IІІ. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Як виконати підстановку даних з однієї таблиці бази даних в іншу (слайд 6-7)
- Як імпортувати таблиці, створені в іншій базі даних або в середовищі табличного процесора (слайд 8-9)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 2. Підстановка з фіксованого набору значень та значень з іншої таблиці бази даних (слайд 10)
У базі даних Клас у таблиці Вулиці створіть для поля Категорія підстановку з набору фіксованих значень: вулиця, бульвар, проспект, провулок; для поля Район створіть підстановку з таблиці Райони. У таблиці Учні для поля Вулиця створіть підстановку з таблиці Вулиці.
Завдання на с. 170 підручника
Завдання 3. Додавання таблиці Постачальники з бази даних Поставки до бази даних Магазини (слайд 11)
Імпортуйте таблицю Постачальники з бази даних Поставки до бази даних Магазини та внесіть зміни до її структури згідно із завданням.
Завдання на с. 171-172 підручника
Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 12)
Чи створюється нова таблиця при введенні фіксованого набору даних для підстановки? Обговоріть у парах можливість використання створеного набору в інших таблицях.
Завдання на с. 172 підручника
Завдання 7. Працюємо самостійно (слайд 13)
Відкрийте базу даних Живопис, що збережена в папці Бази даних та виконайте вказані дії.
Завдання на с. 173 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 14)
- Опишіть послідовність дій для здійснення підстановки даних з однієї таблиці бази даних в іншу.
- Назвіть не менше двох причин використання підстановки даних у таблицях.
- Що може бути джерелом імпорту таблиць до бази даних?
Рефлексія (слайд 15-18)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 19)
Опрацювати параграф підручника п.17.3-17.4