Поняття бази даних і систем керування базами даних. Урок 17 (Інформатика 10-11 клас)

3 Травня, 2020
Форматування абзаців Word 2016
9 Грудня, 2019
Реляційні бази даних, їхні об’єкти. Інформатика 10-11 клас. Урок 18
Реляційні бази даних, їхні об’єкти. Урок 18 (Інформатика 10-11 клас)
3 Травня, 2020
Форматування абзаців Word 2016
9 Грудня, 2019
Реляційні бази даних, їхні об’єкти. Інформатика 10-11 клас. Урок 18
Реляційні бази даних, їхні об’єкти. Урок 18 (Інформатика 10-11 клас)
3 Травня, 2020

Тема (слайд 2): Поняття бази даних і систем керування базами даних

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттям бази даних та їх різновидами;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Поняття бази даних і систем керування базами данихю Інформатика 10-11 клас. Урок 17Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Що таке модель?
  2. Які етапи побудови комп’ютерної моделі?

IІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що таке база даних і модель даних (слайд 5)
  2. Якими бувають моделі організації даних (слайд 6-8)
  3. Що таке система керування базами даних (слайд 9-12)
  4. Які особливості вікна Microsoft Access (слайд 13-14)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Моделі організації даних (слайд 15)

Розподіліть приклади моделей організації даних у три групи за посиланням https://is.gd/tfBc83. Поміркуйте, якими прикладами можна доповнити пропоноване завдання.

Завдання на с. 148 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 16)

Чи можна один і той самий набір неструктурованих даних подати у вигляді різних моделей? Відповідь проілюструйте на прикладах. Обговоріть у парах.

Завдання на с. 151 підручника

Завдання 7. Працюємо самостійно (слайд 17)

Визначте, які основні недоліки має збереження даних у текстових документах у порівнянні з базами даних. Результат подайте у вигляді діаграми.

Завдання на с. 151 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 18)

  1. Що розуміють під терміном предметна область бази даних?
  2. Чому бази даних набувають усе більшого поширення?
  3. Як класифікують бази даних?
  4. Які існують моделі даних?
  5. Чим вікно системи керування базами даних Microsoft Access подібне до вікон офісних програм, а чим відрізняється?

Рефлексія (слайд 19-22)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 23)

Опрацювати параграф підручника п.14

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поняття бази даних і систем керування базами даних. Урок 17 (Інформатика 10-11 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності