Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів. Урок 33 (Інформатика 10-11 клас)

2 Червня, 2020
Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці. Урок 32. Інформатика 10-11
Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці. Урок 32 (Інформатика 10-11 клас)
2 Червня, 2020
Робота над індивідуальним проектом. Урок 34-35. Інформатика 10-11
Робота над індивідуальним проектом. Урок 34-35 (Інформатика 10-11 клас)
2 Червня, 2020
Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці. Урок 32. Інформатика 10-11
Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці. Урок 32 (Інформатика 10-11 клас)
2 Червня, 2020
Робота над індивідуальним проектом. Урок 34-35. Інформатика 10-11
Робота над індивідуальним проектом. Урок 34-35 (Інформатика 10-11 клас)
2 Червня, 2020

Тема (слайд 2): Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з мовою розмічання гіпертексту;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів. Урок 33. Інформатика 10-11Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Чим сервер відрізняється від звичайного комп’ютера?
  2. У чому полягає процес створення сайта?

IІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що таке хостинг для сайта (слайд 5-15)
  2. У чому полягає процес пошукового просування сайта (слайд 16)
  3. Як відстежувати рівень розкрученості сайта (слайд 17)
  4. Які існують методи розкручування сайта (слайд 18-21)
  5. Що розуміють під оптимізацією сайта (слайд 22-23)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. ТОП-10 хостинг-провайдерів (слайд 24)

Складіть інфографіку про 10 найкращих хостинг-провайдерів України за матеріалами https://hosting-top10.com/. Порівняйте фактори вибору хостинг-компанії, подані в підручнику, та критерії, які враховано для рейтингування компаній за версією ТОП-10.

Завдання на с. 234 підручника

Завдання 2. Тенденції пошукового просування сайта (слайд 25)

Розгляньте тенденції, які слід враховувати для того, щоб просувати свій сайт, запропоновані для 2018 р. на сайті https://goo.gl/qvwGKu. Виділіть 2–3 тенденції, які, на ваш погляд, матимуть найбільший вплив у недалекому майбутньому. Знайдіть в Інтернеті думки інших експертів, які підтверджують ваші припущення. Поділіться своїми міркуваннями у класі за допомогою прийнятих у класі засобів.

Завдання на с. 234 підручника

Завдання 3. Аналіз засобів просування сайта (слайд 26)

Дослідіть, які засоби просування сайтів, адреси яких запропоновано у файлі Адреси сайтів папки Мультимедіа та сайти на спільному ресурсі, використовують їх розробники. Які засоби ви б ще порадили застосувати?

Завдання на с. 237 підручника

Завдання 6. Працюємо самостійно (слайд 27)

Складіть чек-лист порад розробнику сайта для пошукової оптимізації та просування його ресурсу.

Завдання на с. 238 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 28)

  1. Що таке хостинг?
  2. У чому полягає процес пошукового просування сайта?
  3. Як відстежувати рівень розкрученості сайта?
  4. Які існують методи розкручування сайта?
  5. Яких правил доцільно дотримуватися при реєстрації сайта в каталогах?
  6. Як правильно здійснювати обмін посиланнями?
  7. Як не потрібно розкручувати сайт?
  8. Що розуміють під оптимізацією сайта?

Рефлексія (слайд 29-32)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 33)

Опрацювати параграф підручника п.25

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів. Урок 33 (Інформатика 10-11 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності