Урок 7. Практична робота № 2 «Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах»

Урок 6. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей
Травень 30, 2016
Урок 8. Карти знань, їх призначення. Редактор карт знань
Травень 31, 2016

Урок 7 (неактуальна версія за старою програмою)

Тема: Практична робота № 2 «Побудова інформаційних моделей»

Мета :

  • навчальна:  осформувати навички побудови інформаційної моделі, використовуючи програмні засоби, технологію комп’ютерного моделювання ;
  • розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
  • виховна:  виховувати інтерес до знань, старанність, відповідальність перед товаришами

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

1) Привітання із класом

2) Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Опитування:

  1. Які засоби можна використати для подання інформаційних моделей?
  2. Для яких форм подання інформаційних моделей використовують текстові процесори? Наведіть приклади.
  3. Для яких форм подання інформаційних моделей використовують графічні редактори? Наведіть приклади.
  4. Для яких форм подання інформаційних моделей використовують редактори презентацій? Наведіть приклади.

2.  Інструктаж з Правил техніки безпеки

ІІІ. Виконання практичної роботи.

Практична робота №2

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи

(завдання з підручника с. 32-34)

IV.  Підсумок уроку

1. Оголошення  оцінок за практичну роботу

2. Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

V.  Домашнє завдання

Повторити параграф підручника п. 6-7

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *