Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок. Урок 35 (Інформатика 7 клас)
1 Червня, 2019Кодування та декодування повідомлень. Урок 2 (Інформатика 8 клас)
13 Серпня, 2019з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року
Тема (слайд 2): Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі
Мета (слайд 3):
- навчальна: повторити правила поведінки в кабінеті інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Ознайомлення з правилами техніки безпеки. (слайд 4-5)
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
Повторення вивченого у 7 класі (слайд 6)
- Служби Інтернету
- Табличний процесор
- Алгоритми і програми
IV. Домашнє завдання (слайд 7)
Вивчити правила техніки безпеки
Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій
✕