Ключі й зовнішні ключі. Зв’язки між записами і таблицями. Урок 19 (Інформатика 10-11 клас)
3 Травня, 2020Підстановка даних з однієї таблиці в іншу. Імпорт таблиць. Урок 21 (Інформатика 10-11 клас)
23 Травня, 2020Тема (слайд 2): Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів
Мета (слайд 3):
- навчальна: навчити учнів створювати таблиці, вводити та редагувати дані різних типів;
- розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4):
- Як створюють таблиці в середовищі табличного процесора?
- Які типи даних опрацьовують за допомогою комп’ютера?
Онлайн тестування (слайд 5):
Перейти за посиланням для проходження тесту №15 http://testinform.in.ua/category/10-11-klas/
IІІ. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Які існують способи створення нових таблиць у середовищі MS Access (слайд 6)
- Які типи даних можна використовувати для опису полів таблиці (слайд 7-12)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Створення таблиць (слайд 13)
Для зв’язків між таблицями бази даних Учні встановіть параметри Забезпечення цілісності даних, Каскадне оновлення пов’язаних полів та Каскадне видалення пов’язаних полів.
Завдання на с. 169 підручника
Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 14)
Які переваги та недоліки кожного з режимів створення таблиці бази даних? Кожен оберіть свій режим і сформулюйте свої докази.
Завдання на с. 172 підручника
Завдання 6. Працюємо самостійно (слайд 15)
Відкрийте базу даних Живопис, що збережена в папці Бази даних на спільному ресурсі, та виконайте вказані дії.
Завдання на с. 173 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 16)
- Які існують способи створення таблиць засобами MS Access?
- Які основні типи даних ви знаєте?
Рефлексія (слайд 17-20)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 21)
Опрацювати параграф підручника п.16