Інформація, повідомлення, дані. Урок 1 (Інформатика 5 клас)
27 Березня, 2017Різновиди комп’ютерів. Урок 3 (Інформатика 5 клас)
27 Березня, 20175 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема: Інформаційні технології та процеси
Мета:
- навчальна: ознайомити з предметом вивчення інформатики, поняттям інформаційні технології та процеси;
- розвиваюча: розвивати вміння правильно і чітко висловлювати свої думки, грамотно формулювати твердження з предмета;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com/)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4):
- Дії, які ти використовуєш для отримання потрібних відомостей під час виконання домашнього завдання.
- Що найчастіше ти робиш, коли працюєш в Інтернеті: шукаєш, зберігаєш, опрацьовуєш чи передаєш повідомлення?
- Якими пристроями ти користуєшся для роботи з повідомленнями в школі, а якими – удома.
Онлайн тестування (слайд 5):
Перейти за посиланням для проходження тесту № 1 http://testinform.in.ua/category/5-klas/
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Якими пристроями користуються для реалізації інформаційних процесів (слайд 6-11)
- Як інформаційні технології впливають на життя людей (слайд 12-14)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Завдання 1. Процеси та події (слайд 15)
До запропонованих інформаційних процесів укажи дії, що їм відповідають. Використай для цього вправу за посиланням http://LearningApps.org/view2507712 .
Завдання на с. 14 підручника
Завдання 2. Працюємо в парах (слайди 16)
Пограйте у гру «Продовж ланцюжок», у якій називайте по черзі дію, що описує кожний із інформаційних процесів у навчальній діяльності в заданих ситуаціях:
- потрібно розв’язати задачу з математики;
- для уроку історії – підготувати повідомлення про джерела історичних відомостей;
- установити флюгер на географічному майданчику школи.
Завдання на с. 14 підручника
Завдання 3. Міркуємо (слайди 17)
За поданим зразком склади й заповни в зошиті таблицю для таких пристроїв: плеєр, відеокамера, супутникова антена, ігрова приставка.
Завдання на с. 16 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 18)
- Які інформаційні процеси ти спостерігаєш чи здійснюєш удома, у школі, на природі?
- Наведи приклади, як у давнину люди передавали, зберігали й опрацьовували повідомлення.
- Які пристрої для реалізації інформаційних процесів застосовують люди в наш час?
- Поясни та обґрунтуй, чому люди багатьох професій застосовують у своїй роботі інформаційні технології.
- Обґрунтуй, як можна використати інформаційні технології для свого навчання.
Рефлексія (слайд 19-22)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 23)
Опрацювати параграф підручника п.2
1 Comment
Вітаю. ЗА посиланням конспект уроку 1 розміщено. Можна змінити? Дякую!