Об’єкти програм із графічним інтерфейсом. Урок 24 (8 клас)

“Середовище програмування. Елементи вікна середовища програмування. Урок 23 (8 клас)” заблокована Середовище програмування. Елементи вікна середовища програмування. Урок 23 (8 клас)
Середовище програмування. Елементи вікна середовища програмування. Урок 23 (8 клас)
Жовтень 20, 2016
“Програмний проект і файли, що входять до його складу. Урок 25 (8 клас)” заблокована Програмний проект і файли, що входять до його складу. Урок 25 (8 клас)
Програмний проект і файли, що входять до його складу. Урок 25 (8 клас)
Жовтень 20, 2016

Урок 24

8 клас за новою програмою

Тема: Об’єкти програм із графічним інтерфейсом

Мета:

  • навчальна: ознайомити учнів з особливостями програм з графічним інтерфейсом та способами створення об’єктів графічного інтерфейсу;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

“Об’єкти програм із графічним інтерфейсом. Урок 24 (8 клас)” заблокована Об’єкти програм із графічним інтерфейсом. Урок 24 (8 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 12 http://testinform.in.ua/category/8-klas/

Повторення (слайд 5)

  1. Що таке об’єкт та чим відрізняються об’єкти?
  2. Які особливості має графічний інтерфейс програми?
  3. Які об’єкти графічного інтерфейсу використовують в операційній системі Windows?
  4. Як створюють проекти в середовищі Скретч?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Які особливості мають програми з графічним інтерфейсом? (слайд 6-7)
  2. Які є способи створення об’єктів графічного інтерфейсу? (слайд 8-9)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Вікно повідомлення. (слайд 10)

Створіть програму в середовищі PyCharm. , за допомогою якої у вікні повідомлення буде виводитися цитата академіка В.М. Глушкова:

Людина, яка у ХХІ століття не вмітиме користуватися комп’ютером, буде подібна до людини ХХ століття, що не вміє ні писати, ні читати.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 112-113 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 11)

Визначте три аргументу, які підтверджують, які підтверджують, що навчальне середовище програмування Скретч підтримує подійно-орієнтовне програмування.

Завдання на с. 118 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 12)

  1. Чому використовують різні середовища програмування, чим вони відрізняються?
  2. Що може входити до складу програмного проекту?
  3. Як створити та виконати найпростіший проект у середовищі PyCharm?

Рефлексія (слайд 13-16)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 17)

Опрацювати параграф підручника п.16 с. 111-113

Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:

Завантажити конспект уроку

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *