Програмний проект і файли, що входять до його складу. Урок 25 (8 клас)

“Об’єкти програм із графічним інтерфейсом. Урок 24 (8 клас)” заблокована Об’єкти програм із графічним інтерфейсом. Урок 24 (8 клас)
Об’єкти програм із графічним інтерфейсом. Урок 24 (8 клас)
Жовтень 20, 2016
Практична робота №8 «Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення». Урок 26 (8 клас)
Практична робота №8 «Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення». Урок 26 (8 клас)
Жовтень 21, 2016

Урок 25

8 клас за новою програмою

Тема: Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання. Використання елемента керування «напис»

Мета:

  • навчальна: навчити учнів працювати з середовищем програмування Lazarus;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

“Програмний проект і файли, що входять до його складу. Урок 25 (8 клас)” заблокована Програмний проект і файли, що входять до його складу. Урок 25 (8 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4):

  1. Які елементи належать до графічного інтерфейсу програм та які події у програмі можуть бути пов’язані з ними?
  2. У чому схожість і відмінність створення об’єктів графічного інтерфейсу програм у відомих вам середовищах програмування?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як працювати з проектами у середовищі програмування Lazarus? (слайд 5-9)
  2. Як працювати з екранною формою в середовищі програмування Lazarus? (слайд 10-12)
  3. Як працювати з екранною формою в середовищі програмування Lazarus? (слайд 13)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Завантаження та виконання проекту. (слайд 14)

Завантажте та виконайте проект Маса тіла, збережений у папці Навчальні проекти. Введіть дані, необхідні для виконання проекту, та проаналізуйте результат.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 115 підручника

Завдання 2. Створення проекту в середовищі Lazarus. (слайд 15)

Створіть проект, після запуску якого у вікні Перша програма виводиться повідомлення Ура! Запрацювало!

Завдання на с. 117 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 16)

Обговоріть призначення основних файлів, з яких складається проект (мал. 16.4). Поміркуйте, чому деякі файли мають однакове ім’я, але різні розширення. Яке їх можливе призначення у проекті, створеному в середовищі Lazarus

Завдання на с. 118 підручника

Завдання 4. Працюємо самостійно (слайд 17)

Ваш молодший брат любить довго засиджуватись за комп’ютером. Створіть програму в середовищі PyCharm, після запуску якої з’являтиметься вікно з повідомленням про необхідність дотримання часу роботи за комп’ютером. Створіть аналогічну програму в середовищі Lazarus. Визначте:

  1. Скільки часу ви витратили на розробку кожної із програм, поміркуйте чому зафіксовані значення часу розробки програми є різними;
  2. Вікно якої екранної форми проекту більше б зацікавило молодшого брата і чому.

Завдання на с. 118 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 18)

  1. Як створити проект у середовищі Lazarus та чому він складається з декількох файлів і папок?
  2. Яке призначення має екранна форма у проекті, створеному в середовищі Lazarus?
  3. Які властивості можуть мати об’єкти в проекті, створеному в середовищі Lazarus? Як можна змінити значення властивостей?
  4. Як створити новий проект у середовищі Lazarus?

Рефлексія (слайд 19-22)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 23)

Опрацювати параграф підручника п.16 с. 113-118

Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:

Завантажити конспект уроку

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *