Величини текстового типу, операції над ними. Елементи для введення даних: текстове поле. Урок 35 (8 клас)

“Практична робота №10 «Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в середовищі програмування». Урок 34 (8 клас)” заблокована Практична робота №10 «Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в середовищі програмування». Урок 34 (8 клас)
Практична робота №10 «Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в середовищі програмування». Урок 34 (8 клас)
Грудень 3, 2016
“Складання та виконання алгоритмів опрацювання текстових величин у середовищі програмування. Урок 36 (8 клас)” заблокована Складання та виконання алгоритмів опрацювання текстових величин у середовищі програмування. Урок 36 (8 клас)
Складання та виконання алгоритмів опрацювання текстових величин у середовищі програмування. Урок 36 (8 клас)
Грудень 3, 2016

Урок 35

Тема: Величини текстового типу, операції над ними. Елементи для введення даних: текстове поле

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з описом мовами програмування текстових величин та операціями, які виконують над текстовими величинами;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.) 8 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4):

  1. Які розрізняють об’єкти текстового документа?
  2. Які дії виконують під час редагування тексту?
  3. Як опрацьовують документи в текстових процесорах?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як вводять та описують текстові величини мовами програмування? (слайд 5-11)
  2. Які операції можна виконувати над текстовими величинами? (слайд 12)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Вітальна листівка (слайд 13)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 145 підручника

Завдання 2. День народження (слайд 14)

Завдання на с. 147-148 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 15)

Завдання на с. 154 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 16)

  1. Наведіть приклади значень текстових величин.
  2. Чим відрізняються значення символьного та рядкового типів?
  3. Як описати величини символьного та рядкового типів мовами програмування? Що спільного та які є відмінності в описі текстових величин мовами Free Pascal і Python?

Рефлексія (слайд 17)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 18)

Опрацювати параграф підручника п.22 с. 143-148

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *