Складання та виконання алгоритмів з елементами управління для задання логічного значення величини. Урок 40 (8 клас)

Опрацювання величин логічного типу. Команда розгалуження. Урок 39 (8 клас)
Опрацювання величин логічного типу. Команда розгалуження. Урок 39 (8 клас)
Грудень 4, 2016
Складання та виконання алгоритмів з елементом управління «список, що розкривається». Урок 41 (8 клас)
Складання та виконання алгоритмів з елементом управління «список, що розкривається». Урок 41 (8 клас)
Грудень 4, 2016

Урок 40

Тема: Складання та виконання алгоритмів з елементами управління для задання логічного значення величини

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з заданням логічної величини за допомогою елементів управління;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.) 8 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 17: http://testinform.in.ua/category/8-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як за допомогою елементів управління задати логічне значення величини? (слайд 5-11)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Замовлення квітів (слайд 12)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 163-164 підручника

Завдання 2. Кольорова форма (слайд 13)

Завдання на с. 164-165 підручника

Завдання 3. Працюємо самостійно (слайд 14)

Завдання на с. 168 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 15)

  1. Як мовами програмування Free Pascal і Python реалізувати вкладені розгалуження?
  2. Які елементи управління можна використати на формі для передавання у програму логічних значень?
  3. У чому різниця між елементами управління прапорець і перемикач та для чого застосовують групи цих елементів?

Рефлексія (слайд 16)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 17)

Опрацювати параграф підручника п.24 с. 161-166

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *