Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування. Урок 43 (8 клас)

“Алгоритми з повтореннями мовою програмування. Урок 42 (8 клас)” заблокована Алгоритми з повтореннями мовою програмування. Урок 42 (8 клас)
Алгоритми з повтореннями мовою програмування. Урок 42 (8 клас)
Грудень 4, 2016
Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин. Урок 44 (8 клас)
Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин. Урок 44 (8 клас)
Грудень 5, 2016

Урок 43

8 клас за новою програмою

Тема: Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування

Мета:

  • навчальна: ознайомити учнів з описом мовами програмування циклу з лічильником;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

“Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування. Урок 43 (8 клас)” заблокована Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування. Урок 43 (8 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 18 http://testinform.in.ua/category/8-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як мовами програмування описують цикл із лічильником? (слайд 5-10)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 11)

Обговоріть, чи можна реалізувати проект Кількість слів у реченні, розроблений мовою програмування Python від аналогічного, розробленого мовою програмування Free Pascal. Реалізуйте такий проект у середовищі Lazarus.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 177 підручника

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 12)

Яких значень буде надано змінним, імена яких трапляються в командах, у результаті виконання таких фрагментів програм (для різних значень вихідних даних), поданих у таблиці 2.6.

Завдання на с. 177-178 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 13)

  1. Які оператори для опису алгоритмічної структури повторення використовують у програмах мовою програмування Free Pascal?
  2. Чим відрізняються оператори для опису алгоритмічної структури повторення в мові програмування Python від подібних операторів циклу в мові програмування Free Pascal?
  3. Як в операторах циклу в мовах програмування Free Pascal та Python організовують виконання декількох команд у тілі циклу?
  4. Чим відрізняються способи зміни значення лічильника в циклі з лічильником у мовах програмування Free Pascal та Python?

Рефлексія (слайд 14-17)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 18)

Опрацювати параграф підручника п.25 с. 172-174

Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:

Завантажити конспект уроку

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *