Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин. Урок 44 (8 клас)

“Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування. Урок 43 (8 клас)” заблокована Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування. Урок 43 (8 клас)
Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування. Урок 43 (8 клас)
Грудень 5, 2016
“Практична робота №12 «Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин». Урок 45 (8 клас)” заблокована Практична робота №12 «Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин». Урок 45 (8 клас)
Практична робота №12 «Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин». Урок 45 (8 клас)
Грудень 5, 2016

Урок 44

Тема: Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з особливостями використання циклів у мовах програмування;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.) 8 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 19: http://testinform.in.ua/category/8-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

Які особливості використання циклів у програмах? (слайд 5)

Як задати випадкове число? (слайд 6-8)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Просте число (слайд 9)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 175 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 10)

Завдання на с. 176-177 підручника

Завдання 3. Працюємо самостійно (слайд 11)

Завдання на с. 178 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 12)

  1. Що спільного й чим відрізняються цикли while та repeat у мові програмування Free Pascal?
  2. Поясніть, коли припиняється виконання команд у тілі циклу для циклів із передумовою, післяумовою та циклу з лічильником. Чи можна вимушено перервати виконання циклу?
  3. Чим відрізняються способи отримання випадкового значення величини в мовах програмування Free Pascal та Python?

Рефлексія (слайд 13)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 14)

Опрацювати параграф підручника п.25 с. 174-178

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *