Графічне відображення даних мовами програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів. Урок 46 (8 клас)

“Практична робота №12 «Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин». Урок 45 (8 клас)” заблокована Практична робота №12 «Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин». Урок 45 (8 клас)
Практична робота №12 «Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин». Урок 45 (8 клас)
Грудень 5, 2016
“Відображення базових графічних примітивів засобами мови програмування. Урок 47 (8 клас)” заблокована Відображення базових графічних примітивів засобами мови програмування. Урок 47 (8 клас)
Відображення базових графічних примітивів засобами мови програмування. Урок 47 (8 клас)
Грудень 5, 2016

Урок 46

Тема: Графічне відображення даних мовами програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з тим, як у середовищі програмування Lazarus використовують малюнки, збережені в зовнішніх файлах;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.) 8 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4):

  1. Які інструменти малювання використовують у середовищі графічного редактора?
  2. Як створюють та змінюють формат малюнків у середовищі текстового процесора?
  3. Чим відрізняються малюнки, створені у графічному редакторі та текстовому процесорі?
  4. Засоби для малювання в навчальному середовищі створення та виконання алгоритмів Скретч.

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як у середовищі програмування Lazarus використовують малюнки, збережені в зовнішніх файлах? (слайд 5-9)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Озон (слайд 10)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 183 підручника

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 11)

Завдання на с. 190 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 12)

  1. Як у проектах, розроблених у середовищі програмування Lazarus, розміщують графічні зображення на формі? Яке їх призначення?
  2. Які засоби передбачені в середовищі програмування Lazarus, щоб додані на форму малюнки не спотворювались, збільшувались, імітували рух?

Рефлексія (слайд 13)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 14)

Опрацювати параграф підручника п.27 с. 181-183

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *