Відображення базових графічних примітивів засобами мови програмування. Урок 47 (8 клас)

Графічне відображення даних мовами програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів. Урок 46 (8 клас)
Графічне відображення даних мовами програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів. Урок 46 (8 клас)
Грудень 5, 2016
Реалізація алгоритмів з графічним відображенням даних засобами середовища програмування. Урок 48 (8 клас)
Реалізація алгоритмів з графічним відображенням даних засобами середовища програмування. Урок 48 (8 клас)
Грудень 6, 2016

Урок 47

Тема: Відображення базових графічних примітивів засобами мови програмування

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з тим, як у середовищі Lazarus додають графічні фігури та малюють лінію, сектор, ламану;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.) 8 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 20: http://testinform.in.ua/category/8-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як у середовищі Lazarus на форму додають графічні фігури? (слайд 5-9)
  2. Як у середовищі Lazarus малюють лінію, сектор та ламану? (слайд 10-14)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Повторення (слайд 15)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 185 підручника

Завдання 2. Малюнок із ліній (слайд 16)

Завдання на с. 187 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 17)

Завдання на с. 190 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 18)

  1. Для чого використовують компонент Shape в середовищі програмування Lazarus?
  2. Як змінюють властивості геометричних фігур, побудованих за допомогою компонента Shape?
  3. Які особливості малювання геометричних фігур за координатами в середовищі програмування Lazarus?

Рефлексія (слайд 19)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 20)

Опрацювати параграф підручника п.27 с. 183-188

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *