Реалізація алгоритмів з графічним відображенням даних засобами середовища програмування. Урок 48 (8 клас)

“Відображення базових графічних примітивів засобами мови програмування. Урок 47 (8 клас)” заблокована Відображення базових графічних примітивів засобами мови програмування. Урок 47 (8 клас)
Відображення базових графічних примітивів засобами мови програмування. Урок 47 (8 клас)
Грудень 5, 2016
Практична робота №13 «Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних». Урок 49 (8 клас)
Практична робота №13 «Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних». Урок 49 (8 клас)
Грудень 6, 2016

Урок 48

Тема: Реалізація алгоритмів з графічним відображенням даних засобами середовища програмування

Мета :

  • навчальна: продовжити навчати учнів , як у середовищі програмування Lazarus використовують малюнки, збережені в зовнішніх файлах, додають графічні фігури та малюють лінію, сектор, ламану;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.) 8 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4):

  1. Для чого використовують компонент Shape в середовищі програмування Lazarus?
  2. Як змінюють властивості геометричних фігур, побудованих за допомогою компонента Shape?
  3. Які особливості малювання геометричних фігур за координатами в середовищі програмування Lazarus?

III. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Працюємо самостійно (слайд 5)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 190 підручника

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 6)

Завдання на с. 191 підручника

Завдання 3. Працюємо самостійно (слайд 7)

Завдання на с. 191 підручника

IV. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 8)

  1. Як у проектах, розроблених у середовищі програмування Lazarus, розміщують графічні зображення на формі? Яке їх призначення?
  2. Які засоби передбачені в середовищі програмування Lazarus, щоб додані на форму малюнки не спотворювались, збільшувались, імітували рух?

Рефлексія (слайд 9)

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 10)

Опрацювати параграф підручника п.27 с. 188-191

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *