Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок. Урок 51 (8 клас)

Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок із теми. Урок 50 (8 клас)
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок із теми. Урок 50 (8 клас)
Грудень 6, 2016
“Призначення й використання математичних і статистичних, функцій табличного процесора. Урок 52 (8 клас)” заблокована Призначення й використання математичних і статистичних, функцій табличного процесора. Урок 52 (8 клас)
Призначення й використання математичних і статистичних, функцій табличного процесора. Урок 52 (8 клас)
Грудень 6, 2016

Урок 51

8 клас за новою програмою

Тема: Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок

Мета:

  • навчальна: ознайомити з поняттями абсолютного та відносного посилання на клітинки, чим вони відрізняються;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок. Урок 51 (8 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4)

  1. З якими основними об’єктами можна працювати в середовищі табличного процесора?
  2. Як застосовувати засіб автозаповнення для введення даних?
  3. Як копіювати та переміщувати дані з клітинок та діапазонів клітинок?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Чим відрізняються абсолютні та відносні посилання на клітинки? (слайд 5-8)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Розрахунки (слайд 9)

Обчисліть вартість проданого товару за допомогою введення формул для даних таблиці, що містить у файлі Розрахунки.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 195-196 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 10)

Обговоріть, у чому полягає відмінність між абсолютними та відносними посиланнями на клітинки електронної таблиці? Чи комбіноване посилання має спільні ознаки абсолютного та відносного посилань?

Завдання на с. 204 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 11)

  1. Що відбувається під час копіювання формули до іншої клітинки?
  2. Які посилання на клітинки електронної таблиці використовуються у формулах за замовчуванням?
  3. Яке посилання доцільно використовувати у формулі, якщо вона використовується лише один раз і не буде копіюватися до інших клітинок таблиці?

Рефлексія (слайд 12-15)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 16)

Опрацювати параграф підручника п.29 с. 194-197

Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:

Завантажити конспект уроку

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *