Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми. Урок 56 (8 клас)

Практична робота №15 «Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування». Урок 55 (8 клас)
Практична робота №15 «Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування». Урок 55 (8 клас)
Грудень 7, 2016
Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці. Урок 57 (8 клас)
Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці. Урок 57 (8 клас)
Грудень 8, 2016

Урок 56

Тема: Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з типами діаграм та навчити їх будувати;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.) 8 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4):

  1. З яких об’єктів складається діаграма?
  2. Як створити стовпчасту чи кругову діаграму в середовищі табличного процесора?
  3. Як налаштувати властивості об’єктів діаграми?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як читати діаграму, побудовану на основі даних таблиці? (слайд 5-6)
  2. Який тип діаграми обрати? (слайд 7-15)
  3. Як змінювати властивості окремих складових діаграми? (слайд 16)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Аналіз даних, відображених на діаграмі (слайд 17)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 210 підручника

Завдання 2. Аналіз даних, відображених на діаграмах різних типів, побудованих на основі одних і тих самих даних (слайд 18)

Завдання на с. 213-214 підручника

Завдання 3. Зміна типу діаграми, джерела даних для її побудови та параметрів форматування деяких її об’єктів (слайд 19)

Завдання на с. 215-216 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 20)

  1. Для чого використовують діаграми різних типів?
  2. Діаграми якого типу використовують лише для одного ряду даних?
  3. Чим відрізняється звичайна стовпчаста діаграма та стовпчаста діаграма з накопиченням?
  4. Які дії можна виконувати з діаграмою після її побудови?
  5. Як змінювати зовнішній вигляд діаграми та окремих її частин?
  6. Як можна форматувати діаграму?

Рефлексія (слайд 21)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 22)

Опрацювати параграф підручника п.32 с. 209-216

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *