Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці. Урок 57 (8 клас)

“Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми. Урок 56 (8 клас)” заблокована Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми. Урок 56 (8 клас)
Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми. Урок 56 (8 клас)
Грудень 8, 2016
Упорядковування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри. Урок 58 (8 клас)
Упорядковування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри. Урок 58 (8 клас)
Грудень 8, 2016

Урок 57

8 клас за новою програмою

Тема: Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці

Мета:

  • навчальна: навчити учнів налаштовувати параметри сторінки перед друком;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці. Урок 57 (8 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 23 http://testinform.in.ua/category/8-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як налаштувати значення параметрів сторінки перед друкуванням електронної таблиці? (слайд 5-7)
  2. Як надрукувати електронну таблицю? (слайд 8-9)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 10)

Порівняйте, що спільного та відмінного мають табличний процесор і текстовий процесор для:

  • налаштування параметрів сторінки;
  • друкування документа.

За результатами порівняння побудуйте діаграму Венна.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 219 підручника

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 11)

Відомо, що повітря має такий хімічний склад: азот – 78,08%, кисень – 20,94%, інертні гази – 0,94%, діоксид вуглецю – 0,04%. Зобразіть графічно дані про хімічний склад повітря, оберіть доцільний тип та вид діаграми.

Завдання на с. 219 підручника

Завдання 3. Працюємо самостійно (слайд 11)

Створіть алгоритм для друкування трьох копій електронної таблиці, подайте його графічно.

Завдання на с. 220 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 12)

  1. У яких випадках доцільно обрати альбомну орієнтацію сторінки електронної таблиці?
  2. Які параметри сторінки можна змінити, якщо один стовпчик таблиці не вміщується на сторінці?
  3. Як надрукувати створену електронну таблицю?

Рефлексія (слайд 13-16)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 17)

Опрацювати параграф підручника п.32 с. 216-221

Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:

Завантажити конспект уроку

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *