Розв’язування компетентнісних задач. Урок 62 (8 клас)

Розв’язування компетентнісних задач. Урок 61 (8 клас)
Розв’язування компетентнісних задач. Урок 61 (8 клас)
Грудень 9, 2016
Розв’язування компетентнісних задач. Урок 63 (8 клас)
Розв’язування компетентнісних задач. Урок 63 (8 клас)
Грудень 9, 2016

Урок 62

8 клас за новою програмою

Тема: Розв’язування компетентнісних задач

Мета:

  • навчальна: формування в учнів уявлення про розв’язування задач компетентнісного змісту, формування предметних ІКТ-компетентностей; формування умінь розв’язувати компетентнісні задачі;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

“Розв’язування компетентнісних задач. Урок 62 (8 клас)” заблокована Розв’язування компетентнісних задач. Урок 62 (8 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4)

  1. Що ви розумієте під поняттям задача?
  2. Який алгоритм розв’язування задач?
  3. Які дії виконуються на етапі змістового аналізу формулювання задачі?
  4. На підставі чого визначають, які матеріали та відомості потрібні для розв’язування задачі?

III. Формування практичних умінь і навичок

Вправа 2. Завдання «Дитяче свято» (слайд 5)

У вашого двоюрідного брата скоро день народження – йому виповниться 7 років. Його батьки звернулися до вас за допомогою у створенні кошторису для проведення дитячого свята.

Брат хотів би запросити 11 друзів. Пригощати гостей заплановано вдома двома видами тістечок, соком і морозивом, які можна придбати в одному із супермаркетів. Кімнату можна прикрасити повітряними кульками власними силами або замовити оформлення в агенції «Веселий клоун», про яку батьки багато чули та хотіли б отримати її контактні дані, щоб запросити клоун для проведення свята.

З урахуванням зазначеного вище розрахуйте кошторис свята, який би був найбільш економним для сімейного бюджету. Для цього створіть електронну таблицю або розробіть проект в одному із середовищ програмування та виконайте обчислення за допомогою формул. Порівняйте частки кожного виду витрат (продукти, розваги, оформлення) у загальній сумі витрат на свято, побудувавши відповідний тип числової діаграми для обґрунтування та прийняти рішення батьками брати.

Заповніть таблицю виконання завдання – файл Таблиця-свято, який збережений у папці Коспетентісні завдання.

На електронну адресу вчителя надішліть розв’язок завдання: архів електронної таблиці чи проекту, які містять обчислення на основі формул та побудовану діаграму; таблицю виконання завдання.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 235 підручника

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 6-9)

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 10)

  • Доробити Завдання №2.
  • Підготуватися до виконання Завдання №3 с. 235-236

Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:

Завантажити конспект уроку

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *