Розв’язування компетентнісних задач. Урок 65 (8 клас)

Розв’язування компетентнісних задач. Урок 64 (8 клас)
Розв’язування компетентнісних задач. Урок 64 (8 клас)
Грудень 10, 2016
Робота над індивідуальним проектом. Урок 66-69 (8 клас)
Робота над індивідуальним проектом. Урок 66-69 (8 клас)
Грудень 10, 2016

Урок 65

8 клас за новою програмою

Тема: Розв’язування компетентнісних задач

Мета:

  • навчальна: формування в учнів уявлення про розв’язування задач компетентнісного змісту, формування предметних ІКТ-компетентностей; формування умінь розв’язувати компетентнісні задачі;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Розв’язування компетентнісних задач. Урок 65 (8 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4)

  1. Що ви розумієте під поняттям задача?
  2. Який алгоритм розв’язування задач?
  3. Які дії виконуються на етапі змістового аналізу формулювання задачі?
  4. На підставі чого визначають, які матеріали та відомості потрібні для розв’язування задачі?

III. Формування практичних умінь і навичок

Вправа 5. Завдання «Стартап» (слайд 5)

Ви разом із друзями вирішили влітку започаткувати свою справу «Літній кінотеатр» для збору коштів на відновлення старого замку. Для цього на стіні замку ви плануєте демонструвати молодіжні фільми, навчальне та науково-популярне відео тощо. Розробіть необхідні інформаційні матеріали та засіб для обчислення витрат та прибутків від проекту.

З метою залучення інвестицій та підтримки з боку бізнесу та влади, розробіть текстовий документ – брошуру про свою ідею. У брошурі на окремих сторінках подайте ідею проекту, його завдання, основні кроки реалізації, таблицю запланованих сеансів та відповідний кошторис. Додайте до брошури ілюстрацію замку.

Сплануйте та розробіть електронну таблицю або проект в середовищі програмування, за допомогою яких можна фіксувати витрати для підготовки до сеансу (прокат апаратури, друк оголошень, засоби для прибирання сміття після сеансу), благодійні пожертви на ремонт замку та розраховувати отриманий прибуток.

Заповніть таблицю виконання завдання – файл Таблиця-стартап, який збережений у папці Компетентісні завдання.

На електронну адресу вчителя надішліть розв’язок завдання: текстовий документ; архів проекту для розрахунку чи електронної таблиці; таблицю підготовки до виконання завдання.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 236 підручника

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 6-9)

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 10)

Доробити Завдання №5

Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:

Завантажити конспект уроку

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *