Урок 3. Використання адресної книжки та списків розсилання. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою

Урок 2. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів
Травень 28, 2016
Урок 4. Практична робота №1 «Електронне листування»
Травень 29, 2016

Урок 3 (неактуальна версія за старою програмою)

Тема: Використання адресної книжки та списків розсилання

Мета :

  • навчальна:  осформувати в учнів навики роботи з адресною книгою та списками розсилання;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення, просторову уяву, збагачувати мовлення учнів; розвивати в учнів інтерес до предмету, інформаційну культуру та вміння аналізувати та робити висновки;
  • виховна:  виховувати коректність і тактовність при електронному листуванні; прищеплювати навички самостійної роботи.

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

1) Привітання із класом

2) Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне опитування:

  1. Які стандартні папки існують у поштовій скриньці на поштовому сервері? Поясни призначення кожної.
  2. Які розділи в службовій частині електронного листа є обов’язковими для заповнення? Чому?
  3. Які дії можна виконувати з електронними повідомленнями?
  4. Чи можна записати в полі Кому при заповненні бланка електронного листа кілька адрес?
  5. Чим відрізняються дії Відповісти і Переслати при електронному листуванні?
  6. За якими ознаками можна визначити, що до електронного листа було прикріплено та надіслано файл? Як переглянути вміст вкладеного файлу

Онлайн тестування:

Перейти за посиланням для проходження тесту № 2: http://testinform.in.ua

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується   проектор)

  1. Як користуватися адресною книгою та створювати списки розсилання?
  2. Що передбачає етикет електронного листування?
  3. Електронного листування? (слайд 9)
  4. Як можна впорядковувати листи в електронній скриньці? 

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Працюємо у парах

Завдання 2. Працюємо з комп’ютером

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи с. 23-24 підручника

V.  Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Для чого використовують адресну книгу? Які переваги її використання? Де в житті ти користувався адресною книгою? Де в житті ти бачив, як використовується адресна книга?
  2. Порівняй роботу з адресною книгою на електронній пошті та адресною книгою в мобільному телефоні.
  3. Як створити групу контактів? У яких випадках зручно користуватися група­ми контактів?
  4. Для чого використовують адресну книгу? Які переваги її використання? Де в житті ти користувався адресною книгою? Де в житті ти бачив, як використовується адресна книга?
  5. Порівняй роботу з адресною книгою на електронній пошті та адресною книгою в мобільному телефоні.
  6. Як створити групу контактів? У яких випадках зручно користуватися група­ми контактів?

Рефлексія

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

VI. Домашнє завдання

  • Вивчити конспект уроку.
  • Опрацювати параграф підручника п.3

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *