Впорядкування, пошук і фільтрування даних. Урок 22 (Інформатика 10-11 клас)

23 Травня, 2020
Підстановка даних з однієї таблиці в іншу. Імпорт таблиць. Урок 21. Інформатика 10-11
Підстановка даних з однієї таблиці в іншу. Імпорт таблиць. Урок 21 (Інформатика 10-11 клас)
23 Травня, 2020
Впорядкування, пошук і фільтрування даних. Урок 23. Інформатика 10-11
Впорядкування, пошук і фільтрування даних. Урок 23 (Інформатика 10-11 клас)
23 Травня, 2020
Підстановка даних з однієї таблиці в іншу. Імпорт таблиць. Урок 21. Інформатика 10-11
Підстановка даних з однієї таблиці в іншу. Імпорт таблиць. Урок 21 (Інформатика 10-11 клас)
23 Травня, 2020
Впорядкування, пошук і фільтрування даних. Урок 23. Інформатика 10-11
Впорядкування, пошук і фільтрування даних. Урок 23 (Інформатика 10-11 клас)
23 Травня, 2020

Тема (слайд 2): Впорядкування, пошук і фільтрування даних

Мета (слайд 3):

  • навчальна: навчити учнів виконувати пошук, впорядкування та фільтрацію даних в базах даних;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних. Урок 22. Інформатика 10-11Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Опишіть умовне форматування даних у середовищі табличного процесора.
  2. Як виконувати фільтрування й упорядкування даних у середовищі табличного процесора?

IІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Які засоби системи керування базами даних дають змогу впорядковувати та знаходити в таблицях дані (слайд 5-7)
  2. Які умови пошуку можна задати за допомогою фільтра за виділеним фрагментом (слайд 8-9)
  3. Як формувати умови при використанні Фільтра для (слайд 10)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Пошук даних у таблиці за допомогою фільтра за виділеним (слайд 11)

У таблиці Рейси з бази даних Розклад руху літаків знайдіть записи, що містять час відправлення та прибуття літаків до Львова. Серед знайдених записів відобразіть лише ті, у яких рейси здійснюються будь-якими літаками, окрім ІЛ-86.

Завдання на с. 177 підручника

Завдання 2. Створення умов пошуку з використанням фільтра для (слайд 12)

У таблиці Квитки бази даних Розклад руху літаків знайдіть, на які рейси квитки коштують менше 800 грн і є в наявності. Упорядкуйте дані за збільшенням вартості квитків.

Завдання на с. 178 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 13)

Наведіть приклади ситуацій, коли доцільно використовувати пошук даних, фільтрування та сортування.

Завдання на с. 182 підручника

Завдання 5. Працюємо самостійно (слайд 14)

Відкрийте базу даних Живопис, що міститься в папці Бази даних на спільному ресурсі. Відкрийте таблицю Художники в режимі таблиці та виконайте вказані дії.

  1. Упорядкуйте записи за збільшенням значень у полі Рік народження.
  2. Знайдіть художників, які народились у Франції. Перегляньте результати фільтрування. Скасуйте фільтрування.
  3. Відкрийте таблицю Полотна в режимі таблиці. Знайдіть картини, автором яких є Клод Моне.
  4. Виведіть на екран дані про полотна, створені в ХІХ ст.

Завдання на с. 182 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 15)

  1. Які існують способи пошуку в таблицях даних, що відповідають певним умовам?
  2. Чи можна здійснювати пошук даних одночасно в декількох таблицях бази даних?
  3. Навіщо здійснювати фільтрування даних?
  4. Чи необхідно вводити з клавіатури значення поля перед застосуванням фільтра за виділеним фрагментом?
  5. Скільки умов для відбору можна використовувати послідовно при використанні фільтра за виділеним фрагментом?

Рефлексія (слайд 16-19)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 20)

Опрацювати параграф підручника п.18.1-18.3

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Впорядкування, пошук і фільтрування даних. Урок 22 (Інформатика 10-11 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності