Навчання та професії в інформаційному суспільстві. Урок 5 (Інформатика 10-11 клас)
4 Грудня, 2018Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. Системи електронного урядування. Урок 7 (Інформатика 10-11 клас)
6 Грудня, 2018Урок 6
10 клас за новою програмою 2018
Тема: Дослідження в Інтернеті
Мета :
- навчальна: ознайомити як можна використовувати Інтернет для навчальних досліджень;
- розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf7-m.blogspot.com) 10 клас»)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4):
- Що таке акаунт у Google?
- Як використовувати сервіси для спільної роботи?
IІІ. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Як використовувати цифрові технології для планування діяльності (слайд 5-10)
- Які технології допомагають виконувати навчальні дослідження (слайд 11-13)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Робота з календарем Google (слайд 14)
Налаштувати події в календарі Google.
Завдання на с. 61-62 підручника
Завдання 2. Використання програми Doodle (слайд 15)
Зареєструйтеся у сервісі Doodle. Використайте сервіс для планування Skype зустрічі з групою однокласників для обговорення дослідницького проекту.
Завдання на с. 62-64 підручника
Завдання 3. Двійковий код (слайд 16)
Проведіть дослідження з питань використання, винаходу та аналізу двійкових кодів за допомогою дослідницького простору на порталі Go-Lab.
Завдання на с. 66 підручника
Завдання 4. Міст «Золота брама» (слайд 17)
Визначте за допомогою програми Wolfram|Alpha, скільки тросу потрібно, щоб побудувати подвійний міст «Золота брама», який є одним із символів США.
Завдання на с. 66-68 підручника
Завдання 5. Дні народження (слайд 18)
Спрогнозуйте використовуючи Wolfram|Alpha, ймовірність того, що хоча б у двох учнів вашого класу день народження припадає на один день.
Завдання на с. 68-69 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 19)
- Чому важливо в інформаційному суспільстві правильно управляти часом?
- Які є способи управління часом?
- Що означає – планувати власну діяльність?
- Які інструменти для дослідження можна використовувати онлайн?
- Які завдання можна виконувати за допомогою сервісів Go Lab та Wolfram|Alpha?
Рефлексія (слайд 20-23)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 24)
Опрацювати параграф підручника п.6