Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. Системи електронного урядування. Урок 7 (10 клас)

Дослідження в Інтернеті. Інформатика 10 клас
Дослідження в Інтернеті. Урок 6 (10 клас)
Грудень 5, 2018
Поняття про штучний інтелект, Інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту. Інформатика 10 клас
Поняття про штучний інтелект, Інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту. Урок 8 (10 клас)
Грудень 7, 2018

Урок 8

10 клас за новою програмою 2018

Тема: Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. Системи електронного урядування

Мета:

  • навчальна: ознайомити учнів з такими поняттями як інтернет-маркетинг, інтернет-банкінг, система електронного урядування;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. Системи електронного урядування. Інформатика 10 клас

Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. Системи електронного урядування. Інформатика 10 клас

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Що таке інформаційні системи?
  2. Які сервіси Веб 2.0 ви знаєте?

IІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що таке інтернет-маркетинг (слайд 5)
  2. Які існують інструменти інтернет-маркетингу (слайд 6-13)
  3. Які пристрої та засоби використовують в інтернет-маркетингу (слайд 14)
  4. Що називають інтернет-банкінгом (слайд 15)
  5. Що розуміють під е-урядуванням (слайд 16-18)
  6. Що розуміють під електронною взаємодією (слайд 19-20)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Планування інтернет-маркетингу (слайд 21)

Сплануйте здійснення інтернет-маркетингу для власної справи, яку ви плануєте започаткувати разом із друзями чи рідними. Для ілюстрування концепції використайте іконки з файла Маркетинг, що збережений у папці Інформаційні технології на спільному ресурсі.

Завдання на с. 78-79 підручника

Завдання 2. Банерна реклама (слайд 22)

Засобами програми Easy GIF Animator створіть банерну рекламу для власної справи.

Завдання на с. 79-80 підручника

Завдання 3. Веб-банкінг (слайд 23)

Розгляньте відео про надання сервісів з одного з українських банків через Інтернет (https://www.youtube.com/watch?time_continue=50&v=OY2NOSD7GI0). Складіть перелік електронних послуг, які пропонує банк. До складеного переліку додайте опис переваг, які при цьому отримує клієнт банку.

Завдання на с. 81 підручника

Завдання 8. Працюємо самостійно (слайд 24)

Створіть банер для просування сайта своєї школи. Використайте при цьому як тло зображення школи або її герб.

Завдання на с. 86 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 25)

  1. Що таке інтернет-маркетинг і які способи його реалізації?
  2. Якими інструментами можна здійснювати інтернет-маркетинг?
  3. Які пристрої можна використовувати для проведення інтернет-маркетингу?
  4. У чому особливість інтернет-банкінгу?
  5. У чому особливість електронного урядування?

Рефлексія (слайд 26-29)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 30)

Опрацювати параграф підручника п.7

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *