Дослідження в Інтернеті. Урок 6 (10 клас)

Навчання та професії в інформаційному суспільстві. Інформатика 10 клас
Навчання та професії в інформаційному суспільстві. Урок 5 (10 клас)
Грудень 4, 2018
Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. Системи електронного урядування. Інформатика 10 клас
Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. Системи електронного урядування. Урок 7 (10 клас)
Грудень 6, 2018

Урок 6

10 клас за новою програмою 2018

Тема: Дослідження в Інтернеті

Мета :

  • навчальна: ознайомити як можна використовувати Інтернет для навчальних досліджень;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Дослідження в Інтернеті. Інформатика 10 клас

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf7-m.blogspot.com) 10 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Що таке акаунт у Google?
  2. Як використовувати сервіси для спільної роботи?

IІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як використовувати цифрові технології для планування діяльності (слайд 5-10)
  2. Які технології допомагають виконувати навчальні дослідження (слайд 11-13)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Робота з календарем Google (слайд 14)

Налаштувати події в календарі Google.

Завдання на с. 61-62 підручника

Завдання 2. Використання програми Doodle (слайд 15)

Зареєструйтеся у сервісі Doodle. Використайте сервіс для планування Skype зустрічі з групою однокласників для обговорення дослідницького проекту.

Завдання на с. 62-64 підручника

Завдання 3. Двійковий код (слайд 16)

Проведіть дослідження з питань використання, винаходу та аналізу двійкових кодів за допомогою дослідницького простору на порталі Go-Lab.

Завдання на с. 66 підручника

Завдання 4. Міст «Золота брама» (слайд 17)

Визначте за допомогою програми Wolfram|Alpha, скільки тросу потрібно, щоб побудувати подвійний міст «Золота брама», який є одним із символів США.

Завдання на с. 66-68 підручника

Завдання 5. Дні народження (слайд 18)

Спрогнозуйте використовуючи Wolfram|Alpha, ймовірність того, що хоча б у двох учнів вашого класу день народження припадає на один день.

Завдання на с. 68-69 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 19)

  1. Чому важливо в інформаційному суспільстві правильно управляти часом?
  2. Які є способи управління часом?
  3. Що означає – планувати власну діяльність?
  4. Які інструменти для дослідження можна використовувати онлайн?
  5. Які завдання можна виконувати за допомогою сервісів Go Lab та Wolfram|Alpha?

Рефлексія (слайд 20-23)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 24)

Опрацювати параграф підручника п.6

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *